Moips!
Mulla on marsuni häkissä tällä hetkellä poikkeuksellisesti sanomalehtä pohjalla ja se sitä välillä nakertelee. Onko vaarallista jos se sitä syö? Ja mitä te pidätte häkin pohjalla? Mä yleensä pidän purua tai sellasia lastuja. Nyt poikkeuksellisesti sanomalehteä, koska marsulla patti lonkassa joka vuotaa. Ettei siihen tartu puru.
Onko vaarallista??
4
64
Vastaukset
- egixdksbbcildhsb
Sanomalehti ei oo vaarallista. En tiiä mikä on paras pohjamatsku, ku mulla ei ole marsuja. Mutta sen tiedän, että sanomalehti ei ole vaarallista!
- marsujenomistaja02
Muste on vaaraksi marsulle, ja sanomalehdessä sitä on! Että jos marsusi syö sanomanlehtiä...ei hyvä
- Kassit
No ei oo vaarallista, siitä musteesta mitään tuu.
- Marsumamma84
Sanomalehdissä on kyllä mustetta, kuten aiemmissakin vastauksissa sanotaan, mutta en usko minkään marsun pystyvän syömään sanomalehteä niin paljon, että siitä olisi oikeasti terveydelle haittaa. Pitempiaikaisena kuivikkeena en sitä kuitenkaan suosittelisi. Ennemmin minua kiinnostaa, mikä tämä vuotava patti marsun lonkassa on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106