tallennus ongelma

ongelmia

Mistä voi johtua se,kun tallentaa tv-ohjelman,niin boxi ei tallenna koko ohjelmaa vaan tallennus loppuu kesken. Meillä nyt pari kertaa käynyt niin,kun on tallentanut elokuvan,niin kesken kaiken tulee ilmoitus toisto keskeytetty.esim Wallander loppui kesken kaiken,tunnin verran oli tallentanut.voiko johtua siitä että vanhoja tallennuksia,joita on paljon ei ole poistettu vai missä vika.boxi ei ole vanha

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjelman kesto

Kestikö ohjelma pidempään kuin mitä oli ohjelmatiedoissa?
      Oliko ajastus tarkasti ohjelmatietojen mukaan vai oliko lopussa lisäaikaa? Esim. minulla digiboksi laittaa 7 min automaattisesti lisäaikaa loppuun.

• virtalähde entäs

Ja onko vanha digiboksi? Muutaman vuoden ikäisissä on ongelmia virtalähteessä.

• Pois turhat roskat;)

Katso järjestelmätiedoista, paljonko levytilaa on vapaana. Vanhaa roinaa pitää poistaa, sillä levytila on kovasti rajallista. Jos satut tallentamaan vielä HD-tasoista materiaalia, niin levytila loppuu nopeasti. Digiboksin kovalevy ei ole tarkoitettu arkistolevyksi, vaan sinne tallennetaan materiaalia vain tilapäiskäyttöön. Jos signaaliin tulee katkoksia, niin jotkut digiboksit saattavat keskeyttää häiriön tullessa tallennuksen. Kaapeliverkossa ei ole minulle tullut vastaan tätä tilannetta.

Otetaan esimerkiksi vaikka Elisan ja Soneran viihdepalvelut. Elisa Viihde tallentaa pitkäksi aikaa materiaalia, mutta käytössäni olevalla Sonera Viihteellä tallenus säilyy kolmisen kuukautta. Olen todennut, että jos en ole jotain pätkää katsonut kolmeen kuukauteen, niin se joutaa suosiolla bittitaivaaseen. Kestotallenteet menee tv:n USB-levylle, jossa tilaa riittää ja helppo ne on sieltäkin poistaa katselun jälkeen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe