Moi, mulla on isosisko joka sairastaa bulimiaa. Mä tunnen itseni niin oudoksi ja ulos heitetyksi kun vanhemmat puhuvat vain siskostani, ymmärrän kyllä että bulimia on vakava ja siksi ymmärrän vanhempiani onhan hän kunnioitettu ESIKOINEN! Mutta mä nään sen silmissäni ettei siskoni ole kunnossa, hän sanoo äidille et mä oon jo hyvänä ja tällee, mutta mä tiiän sen. :( Oon nimittäin lukennu just kaikkii demin ja näiden juttui. Mut mulla on yksi huono puoli kun nään siskoani osastolla. Se laihuus :( Mä tunnen itseni norsuksi
Mitä tää on?
epävarma
2
132
Vastaukset
- Vxddjk
Minkä ikäinen olet? Muista että vanhempasi välittävät sinusta varmasti vähintään yhtä paljon kuin siskostasi! Oletko sanonut heille että kaipaisit enemmän huomiota?
Syömishäiriö sairastuttaa melkeen koko perheen. Voimia sulle. Oletko yrittänyt puhua asiasta kenenkään kanssa? Teidän olis varmaan perheenä istua alas ja puhua asiat läpi? Meillä ainakin autto asiaa ja puhdisti ilmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076