Aloitin elämäntaparemontin 2.1. Jätin huonot hiilihydraatit, napostelun ja alkoholin pois ja lisäsin liikuntaa. Olen syönyt 3 ateriaa päivässä, en mitään ylimääräistä. Ateria koostuu esim. pilvistä ja salaatista. Hankin aktiivisuusrannakkeen ja eilenkin mittariin tuli 134% aktiivisuutta, lisäksi painonhallinnan tukena cayanne tabletit. Noh, tänään menin punnitsemaan itseni ja se näytti 200g! !!! Yleensä tässä vaiheessa sen pitäisi pudota nopeaa, koska nesteet lähtee! Auttakaa, miksi paino nousee!?
auttakaa!
5
103
Vastaukset
- aloittaja72772
Lisään vielä, että nukuin viime yön tosi huonosti ja olin herätessä turvoksissa.. Vatsa pömpöttää ja naama jotenkin pöhöttynyt. Voiko niillä huonoilla unilla olla niin suuri vaikutus, että se näkyisi painossa yli puolen kilon verran? Juon vettä 4×0,33l lasia päivässä.
- cuba libre
Jatka samaan malliin. Katsotaan puolen vuoden päästä, laihduitko. Se nyt vaan kertakaikkiaqn on niin, että laihdutus on aina pitkäjänteistä elämäntapamuutosta. Piste.
Mitä painon pudotukseen tulee, niin aikaisintaan muutaman viikon päästä voit saada osviittaa, miten homma etenee. Unohda siis päivittäinen painon kanssa pelleily, ei se vaaka laihtumista kerro, kun et muutamassa päivässä edes voi mainittavaa määrää laihtua.
- aloittaja72872
Yleensä nesteet lähtee kyllä ensimmäisenä, ja se näkyy vaa'assa. Joulusuklaiden jälkeen painon pitäisi rytistä alas ensimmäisinä päivinä, eikä nousta varsinkin kun nyt nesteitä kerryttävät hiilarit on minimissä.. Tiedän kyllä että rasva palaa hitaasti.
- diplomiliikkuja
Mene nyt aktiivisesti lenkkipolulle, voit syödä muutakin kuin pilviä ja salaattia.
Lue diplomiliikkuja opastaa ja onnistut:) - PeiliParasVaaka
Vettä juot liian vähän, kroppa pelkää sen loppuvan ja pitää siitä kiinni.
Ja wau kolme päivää ja jo vaa-alla! Heitä se vaaka kuukaudeksi, kahdeksi komeron pohjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284