Viiala

Isokankinen lande

Oon tällänen landepaukku ja muuttamassa viialaan. Saako sieltä helposti tussua ja millaset menomestat kylässä on?

17

3630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hautalerppa

Mottalasta sai ainakin joskus -70-80 luvulla perää ja pesää.Niin ja seurahuoneeltakin tärppäs.

• röåmsw

Ei mottalaa ole enää edes olemassa.Viialassa ei ole kunnon ravintolaa enää ollenkaan eikä mitään meno paikkoja.Pikku kapakoita vain

• jossaataisittei

Esson baarista saa.Kysy Saria.

• Taru Sikiä

Toijalassa ainakin joskus oli paari nimeltä ratapup, en tiiä onko enää toiminnas mut ai hitto siel oli kimmoi ja nättei jos niiltä ei saanu ni johan ol kumma...

• Anonyymi

Viialassa toimi aikoinaan Nirhan Viila. Onko tietoa osoitteesta? Myöhemmin Kalevi Nummisen perustama jääkiekkomailatehdas Montreal-Urheilu. Vieläkö löytyy hallin sijainti?

• Anonyymi

Ennenvanhaan Viialasta sai monelta lestinheittäjältä pimeetä viinaa. Mikä on tilanne tanäpäivänä?

• Anonyymi

Viialasta on hiljalleen tulossa Tampereen lähiö, Pirkanmaan Nurmijärvi. Sieltä ajaa nopeammin Tampereelle töihin mitä ruuhka-aamuna monesta Tampereen asuinalueesta. Ensi kesänä junankin pitäisi mennä tunnin välein ja juna menee Tampereen keskustaan nopeammin mitä ratikka Hervannasta.

• Anonyymi

Viialassa asuu villi ja viisas kansa. Varsinkin ne alkuasukkaat jotka pällistelee aina torin jollain laidalla tyyliinsä uskollisena. Kyttääkö ne persettä vai mitä ihmettä odottaa.

• Anonyymi

Viialassa ainakin se vaalea pyöreäpyllyinen nainen on hyvä ihminen. Olen parikin kertaa käyny naimassa sitä ja juotu vielä oluet päälle.

• Anonyymi

Noin vuosi sitten nain myös ja oikein useampaan kertaan samalla käynnillä. Olutta myös aina vetojen välissä juotiin. Mulkku oli hellänä parisen päivää reissun jälkeen, mutta sanoa täytyy, että kyllä kannatti.

• Anonyymi

Eikös Viialalaiset muutenkin ole landepaukkuja/ituniskoja. Et siis eroa millään lailla kantaväestöstä.

• Anonyymi

Viialaan on muuttanut kommunisti-feministi-silakka-metoo-blm-punaviherikkö-miesoletettu. Miinusta kylälle.

• Anonyymi

Montrealin tehdas vastapäätä Tampereelle lähtevää seisaketta

• Anonyymi

Sama aloittaja oli muuttamassa Vesilahteen samoilla kysymyksillä, koita nyt päättää mihin olet muuttamassa.....mielikuvissasi trolli.

• Anonyymi

Vesilahteen ei ainakaan kannata landepaukun muuttaa, sieltä ei pesää heru . Kaikki pubi ruusut juoneet itsensä hengiltä joilta joskus pesää sai. Rahallakaan ei saa sieltä pesää koska kaikki vaimot on uskollisia siveydensipuleita ainakin selvinpäin.

• Anonyymi

Tuli porvarienemmistö Pirkanmaan aluevaltuustoon. Punavihreät oli huonompia ja hävisivät. Ottivat turpaansa.

Mitä tähän sanoo Viialan punnikit? Oletteko vähän turhia?

• Anonyymi

Nihkeetä on näin luulen, onnea matkaan eniveis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe