Tämä päättyy näin
En todellakaan halua että
39
844
Vastaukset
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
No nyt alkais olla miehen puhetta siellä peräkamarissa.
- Anonyymi
Meinaatko tehdä jotain?
- Anonyymi
Ei tietenkään meinaa.
- Anonyymi
No ei tämä pääty rakas ❤️
- Anonyymi
En minäkään toivo tämän päättyvän, päinvastoin haluan että aloitamme yhteisen taipaleen vie se sitten minne tahansa..
- Anonyymi
Ei tule tapahtumaan
Yhteistä taivalta
Minun ja miehen kohdalla.
Kuljemme erillemme..
Ja hänen polvillaan on joku muu odottelemassa tarinan ja onnen alkua..
Minä taas no menen menojani
Parempi olla sanomatta ja selvittämättä enempää
Naiselta miehelle..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan
Yhteistä taivalta
Kuljemme erillemme..
Naiselta miehelle.....No voi, toivottavasti jo seuraava elli mitä täällä esität haluaa toimia jotenkin muutenkin kuin ns mennä menojaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan
Yhteistä taivalta
Kuljemme erillemme..
Naiselta miehelle.....Kyllä, vihdoin tajusit, kuinka paljon pahaa sait aikaan tipu
- Anonyymi
Tämä päättyy vielä rumemmin. Odotas vaan. Ei ole vielä edes aloitettu.
- Anonyymi
Ei oo tarvetta rumemmille tempuilla .
Kuljemme erilleen
Ja annamme toisen ja asian olla.
Siihen ei tarvi mitää paskaa enenppää kiitos!
Etsimme uudet ihmiset kumpikin tahoillamme jotka merkitsevät meille! - Anonyymi
Meinaat keksiä lisää jäynää ja ”uskottavia” tarinoita ja taidat vastata ikäänkuin eri kysymykseen. Hienoa tietysti että uskoa riittää itseensä ja muihin marakatteihin.
- AnonyymiUUSI
kannattaa, mieluummin laita rinta leukaan ja tutustua omiin tekoihin, ja päästä irti muista. ja yrittää elää paremmin. asiat oikaistaan ja teidän toimintaan puututaan, ja oli asiat nähtävissä lakipykölisdö, tulauksisss, magiassa, helvetissä tai virheellisessä enkelitoiminnasss asiat voidaan selvittää, aina, ja oikaistaan.
- AnonyymiUUSI
sinne lähtee pian uusi porukka jotka oikaisee myös petosjuttuja, rahoituksiinnliittyviä asioita. ja perheisiin. Meidän työmme alkaa olla ohi, toivon hartaasti että kiitos ehtii ajoissa tähän missä olemme nyt. koska olemme joutuneet pakosta paljon muuttamaan, ja sielumne ja kroppamne ja mielemme ovat tosi väsyneitä.
- Anonyymi
Tämä päättyi just näin. Pahoittelen.
- Anonyymi
En minäkään rakas! 😘
- Anonyymi
Kokemuksen rintaäänellä kehoitan, ottakaa selvää kaivattunne tilanteesta ja tunteista. Sillähän se selviää, ei oo sitten epätietoutta. Jokaisen oma päätös.
- AnonyymiUUSI
Älä neuvo vaan tee itse jos kiinnostaa niin kovasti.
- Anonyymi
Miten haluaisit että tämä päättyy?
- Anonyymi
Ei mikään pääty. 💘
- Anonyymi
Olisi varmaan kannattanut tehdä asioille jotain ajoissa.
- Anonyymi
Joko sinun mielipahan prosessointi alkaa helpottaa mitä käyt läpi näissä palstaäijän gallupeissa ja mikä on tarkemmin myöhäistä nyt jo? Joku oivallus ehkä sekin.
- AnonyymiUUSI
Mistä sä tässä oikein puhut??
- Anonyymi
En minäkään.
Mikäli voi todeta ihan käytännössä, että ahaa, ei ehkä onnistu, tai ei voi olla mitään, onhan se eri asia. Tai jos toimiikin, sitten tietää sen.
Jos jää jotakin kesken, auki, käsittelemättä, melko varmaan jää myös harmittamaan. Varmaan sitä miettii, mitä olisi voinut olla. - Anonyymi
Mitä jos olisit mies ja tarttuisit härkää sarvista? Ota yhteyttä, niin puhutaan. Minä rakastan sinua, mutta senhän jo tiedätkin.
- AnonyymiUUSI
En ala herättämään ketään.
- AnonyymiUUSI
En ota. Sinä otat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota. Sinä otat.
Olet yhtä nolo ukkeli kuin tämä naisia esittävä setä.
- AnonyymiUUSI
minäpä haluan että tänne alkaa palsutumssn rahani ja päästään kunnolla töihin, ja ei tekemään tekemään teille mitään. Turpaan voidaan vetää ei muuta.
- AnonyymiUUSI
mistä kiittää? eihän tämä riitä että jään täjl ja rn mitään ja annan teille. kun teiltä mitään oo tylltkssb, nyt lähetään hakemaan lisää ja elämään täysillä. luulitko vittu ettei teille annettaisiin tai tehtäisiin hyvää teidän naisille?
- AnonyymiUUSI
voisiko se Leena häipyä jo kun ei mistään mitää tiedä ja toimi aina päin helvettiä. ymmärrä psykopaatti teiltä tai teidl porukoilta ei ole mitään tänne tullut, mistä pitäisi palkita tai mitään antaa. pelkkää kiusaa, hakkaamista ja huonoa. ei tämä ole meidö määränpää, tastä alkaa uudet jutut, hyvät, ja rahaakin on. ei me kuljeta teidän teitä, meillä on omat historiat ja omat tulevaisuudet. helpotus kun parista suvusta pääsi eroon, ei mitään hyvää sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
enpä ole keltään mieheltä saanut mitään hyvää, en suvuista, en ihmisiltä joita joskus kutsuttiin ystäviksi en entisiltä naapureilta. eikä sen puoleen ei tarvitse, mutta älkää hakatko ja viekö ja estäkö omaa elämää ja rahaa. jotakin joutuneet väkisin antamaan mun ovat hakanneet kaikkea, hyi vittu mitä porukkaa, ei mitään hyvää sanottavaa. en ole saanut exän sivulta, vieneet vain ja hakanneet, kiusaneet, sabotoineet kaikkea ilman syytä ja jokaikinen. en voi kiittää osaltani myöskään ketään meidän suvuille tehdyistä jutuista, enpä oo niistä hyötynyt ja pöly tänne vain haittaa. työstä tullut hyvää, ja kateelliset hakanneet. entiset elämät olleet tuottoisia, ja ennen pääsevät hakkaamaan ja väliin myös jattseukset. erityisesti Leena on hirveää tuhoaa kaikkeen tekevä kun yrittää päästää mukaan ja saada asiat tehtyä toisin ja tuhoaa kaiken.
- AnonyymiUUSI
ostoja kertyy riittää kuin hengität. ei niitä ole satu mistään. ei mitään hyvää sanottavaa teille, teistä tai mistään jutusta mikä liittyy teihin.
- AnonyymiUUSI
jokaimesesta asumisesta teen tuottoisaa mutta hakkaavat sitä muille, ja tuhoavat minun elämän. ne on yksi kertaisesti karseaa, sakkia. ja sitten ne tohmolat ja muut hyi helvetti, eivät ainoita.
- AnonyymiUUSI
se mitä niillä on ja tarjoavatkim, sillä et tee mitään. Etkö ole niille velkaa, ja häviät vaan kaikessa. niistä vasn pitää päästä eroon jotta joskus saa elää hyvin. ei ku ankara suostua, hakkaavat kunnes kuolevat ja maksavat kaikesta. Ei kannata niiden yhteistyöhön lähteä tai tspohin, koska hyödytä omaa elämääsi ja viet tyhjästä paljon. ei kiinnostavia miehiä eikö nsidura ystäviksi kun hakkaavat ja alistavat ja tykkäävät siitä touhusta.
- AnonyymiUUSI
Aina ootte tappelemassa!😠
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä tehdä...ei ne puh toimi
- AnonyymiUUSI
Joskus päättyy, joskus ei. Älä murehdi 🩷.
https://m.youtube.com/watch?v=ot5LYqfH3qw - AnonyymiUUSI
En minäkään. Haluaisin aloittaa kanssasi puhtaalta pöydältä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202413Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381756Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3161369Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai55988- 65969
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55860- 39844
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37697Naista puukotettiin kasvoihin
Maanantai-iltana kello 23 jälkeen yksityisasunnossa Kiteellä puukotettiin 80-luvulla syntynyttä naista muun muassa kasvo19649