Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
55
880
Vastaukset
- Anonyymi
En enää kuvittele. Ennen olin aika varma, kun tunne oli niin vahva varsinkin, kun toista mietti.
- Anonyymi
Kun näin hänet ekaa kertaa, niin tiesin tulleeni kotiin...❤️
- Anonyymi
Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää
-koti kolossa kettu lepää- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää
-koti kolossa kettu lepää-Juuri niin teen.
- Anonyymi
Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.
❤️
❤️
- Anonyymi
Kekkuttolilla
- Anonyymi
Täällä taitaa olla aika vähän sellaisia kaipaajia josta tulee kaivatun kanssa pari.
- Anonyymi
Tässäpä se totuus tulikin.
- Anonyymi
Ei ketään, ellei mielikuvitusta lasketa.
- Anonyymi
Kyllä meitäkin on.
- AnonyymiUUSI
Suomessa on kaks pressaa kun uutisissa sanottii että presidenttipari. Korttipelissä kun on kaks jätkää on se jätkäpari. en muista muuta enkä missä.
- Anonyymi
Katsoin maahan ja mietin, että kohta on voikukkien aika. Vieressä oli yksi nupullaan. Silloin se iski tajuntaan kuin ehdoton totuus. Erityisistä hetkistä jää aina mieleen jotain triviaalia.
- Anonyymi
Ekaa kertaa se ajatus tuli käsi kädessä, tuntui luonnolliselta
- Anonyymi
🧎
🚽💥❤️- Anonyymi
💞
💥
🛌🏼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💞
💥
🛌🏼💥
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💥
👍Tämä tarkoitti, että sängyssä yksin kattoa tuijotellen tuli ajatus hänestä. Ei siis olla lemmitty.
- Anonyymi
Kun molempien muurit murtuivat
- Anonyymi
Milloin se tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se tapahtui?
Pari kk sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kk sitten
🩷🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kk sitten
Sinä tulit keskusteluun sivusta.
Muurit murtui reilu vuosi sitten 😂
- Anonyymi
Olin silloin kotona, kun se iski tajuntaani.
- Anonyymi
Hävitän sen välillä.
- Anonyymi
😭😭
- Anonyymi
Ihana 😍❤️
- Anonyymi
Kaunis. tallensin 🩷
Kaikki parisuhteeni ja kaikki oheissuhteenikin ovat alkaneet, tai paremminkin lyöty lukkoon, hetekalla. Parinvalinta on seksuaalinen tapahtuma, ja ensirakastelu täydellistää valinnan.
- AnonyymiUUSI
11:28
Ja montako niitä 'kaikkeja' on ollut? Anonyymi kirjoitti:
11:28
Ja montako niitä 'kaikkeja' on ollut?Parisuhteita (jossa on eletty saman katon alla, yhteisessä taloudessa) on ollut kolme. Lyhyempiä suhteita plus kokemuksia on ollut suurempi lukumäärä.
- Anonyymi
en tiedä tuskin koskaan mistään löytyy sellaista olen niin traumatisoitunut ja ruma miehen pitäisi olla parantaja rakastaja ihana kultani aina mulle kiltti ja hellä ei sellaista ole kun olen niin vaikea ja kaikki kiertävät vaan kaukaa
- Anonyymi
Sellaista tilannetta ei ole tullut muuta kuin omassa päässäni.
- Anonyymi
Ollaan juteltu sen verran, että tiedetään jotenkuten toistemme sielunmaailma ja arvot. Näitä asioita tukee hyvä seksi ja vetovoima jota kumpikin tunnetaan. Vielä puuttuu monia asioita mitä käydä läpi, ja se on se heikkouden ja herkkyyden näyttäminen, mutta koska ollaan ilmeisen samanlaisia, ei olla siihen vielä valmiita..
- Anonyymi
Tentissä.
- Anonyymi
Ihastuit opettajaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuit opettajaasi?
En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...
Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?
Ei pidä paikkaansa ollenkaan! Minä ihastun vain ikäisiini 60v tummatukkaisiin lyhyihin miehiin! Pitkä laiha mies ei tee minkäänlaista vaikutusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.
Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.
Ei ole vuosien takainen tilanne, vaan tuoreempi. Ei kai sitä vuosikausiksi voi jäädä miettimään, miten fiksu mies isketään.
- Anonyymi
Silloin kun oli pipinä ja hoivaviettini otti vallan omiin kätösiinsä. Sittenhän hän olikin jatkuvasti pipinä ja minä syrän syrjällään.
- Anonyymi
Emmä näe sitä asiaa vieläkään. Oon vaan kaulaani myöten nesteessä.
- Anonyymi
Kotona tein "töitä" tietokoneella, kun tajusin, että kuulun hänelle.
- Anonyymi
No kuuluuko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuuluuko?
Kuuluu. Tiedetään se molemmat.
- Anonyymi
Kun hän oli reisieni välissä niin mietin että jaaaaa tämähän se rakkauteni taitaa ollakin jne
- Anonyymi
Erään talon pihan ja kadun reunan välimaastossa olevalla ruohikkoisella kaistaleella. Olimme juuri nähneet ja hän oli mennyt taloon sisälle.
- Anonyymi
Töissä
- Anonyymi
Hän ei näitä lue, mutta voin kertoa silti. Olimme kävelylenkillä kahden muun kanssa. Me kävelimme vierekkäin edellä ja toiset olivat jääneet vähän taaemmas. Ilmassa oli sateen tuntua. Juttelimme liikunnan ja luonnon merkityksestä elämässä. Hän sanoi jotain tähän tapaan "jään luultavasti tälle alueelle asumaan, vaikka hankkisin isomman asunnon jonkun kanssa tulevaisuudessa". Sillä hetkellä aivan kirkkaana ja selkeänä tietoisuuteeni nousi ajatus, että minähän voin olla se joku. Se tuntui luontevalta, ikään kuin itsestään selvältä. En tietenkään sanonut sitä ääneen.
- Anonyymi
Kuulostaa potentiaaliselta.
- Anonyymi
Varmat tunnisteet täällä eräs sunnuntai ja vähän jälkeenkin. No, kaikki lahosi ja jäljelle jäi itkuinen ikävä.
Tilanne jäi mieleen. Se oli silloin ekaa kertaa puoleentoista vuoteen kun tunsin jonkinlaista onnen tunnetta....- AnonyymiUUSI
Mihin se lahosi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202583Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371784Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201445Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai581032- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37806Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45698