Oi, ihana! Ellen Jokikunnas vietti ensimmäistä äitienpäiväänsä, ja mukana oli Ralph-poika ja Jari-puoliso.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ellen-jokikunnas-paljasti-mita-sai-ralph-pojalta-aitienpaivalahjaksi-kaansi-sydamen-ympari?s24
Ellen Jokikunnas paljasti, mitä sai Ralph-pojalta äitienpäivälahjaksi: "Käänsi sydämen ympäri..."

26
996
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tätäkin tyrkkyä vaivaa, kun pitää sitä kaupasta tilattua muksuaan esitellä jatkuvasti, kuin jotain palkinto-käsilaukkua ? Kukaan muu ns " julkku" jolla samanlainen "temu" ei ole näin räikeästi syyllistynyt samaan. Vaikka toimittelijat kuinka haluaisivat tehdä hänestä juttuja niin ei vaan pysty jättämään kakaraansa oman narsisiminsa ulkopuolelle, ei ihme että Jone Nikula häneen aikoinaan kyllästyi.
- Anonyymi
Samaa mieltä, täysin turha koko muija
- Anonyymi
Kylläpä kirjoitat rumasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kirjoitat rumasti.
Päinvastoin, tuossa kirjoituksessahan ei ole yhtään rumaa sanaa.
- Anonyymi
Kuka hään on..???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Anonyymi
Hyvin kirjoittaa lajitoveri.Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Toi on niin Elleniä...ihanaa some elämää esitellään koko Suomen kansalle. Tässä kohtaa sopii Leinon teksti, joll' onni on, se onnen kätkeköön.
Uskon että todella ihania ja myös vähemmän ihania hetkiä on taas kodeissa vietetty, mutta tuo somettelu lapsen ollessa kyseessä ihmetyttää. - Anonyymi
Niin ihana ensimmäinen äitinpäivä....voi isä rakas näitä meidän kiiltokuvaihmisiä.
Mihin ne pitäis viedä kazvamaan aikuiseksi en keksi. - Anonyymi
Ihana, aito Ellen ja oikeesti rakastuneet miehensä Jarin kanssa. He on todella hyvät vanhemmat ja ansaitsevat kaiken onnen. Kadehtijat tukehtukoot omaan myrkkyynsö. Heitä ei kukaan rakasta. Eikä ikinä saa sitä mitä Ellenillä on. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Juuri näin. Ovat oikeesti onnellisia ja löytäneet sielunkumppaninsa. Ei olla kateellisia koska se syö meidän onnea!
- Anonyymi
Mä seurannut Ellenin ohjelmaa Italiasta. Ja jäin koukkuun. Onnellisia ihmisiä on kiva seurata.
- Anonyymi
Ohjelma tuo meille unelmointia ja se on hyvä se!
- Anonyymi
Joo toi ilkee kommentoija itse lapseton tai lapsi otettu huostaan. Katkera ja mieleltään epävakaa. Ehkä lähiöpubin vakkari muija Se rumin.
- Anonyymi
Anonyymi 14.32 katkeruus on tosi pahaa
kadehtii kaikkia joilla on onnee ja rahaa.
Kortsun isälleen oisin halunnut antaa,
ei meidän tällästä riesaa tarvis kantaa.
Palvelus kaikille tee huuda auttakaa mua,
ettei menestyneet ahista sua.- Anonyymi
Huokaus ....saisimpa minäkin ralfin aaziasta ja homepurkutalon mafiozoilta, lisää huokaisia ja unelmointia !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huokaus ....saisimpa minäkin ralfin aaziasta ja homepurkutalon mafiozoilta, lisää huokaisia ja unelmointia !
Joo ja ruokkoamattoman ukon kenellä likainen sekainen tukka roikkuu ja rajaamaton epäsiisti parta. Aina kovin epäsiistin näköinen. Melkoinen saalis!
- Anonyymi
Ihania ihmisiä
Ohjelmaa on hauska seurata. Kaikkea hyvää heille. - Anonyymi
Ei vois vähempää kiinnostaa kun joku Ellen Jokikunnas. Aivan sama mitä tekee ja missä tekee ja mitä saa lahjaksi.
- Anonyymi
Ellenin Italian talo on ihana ❤️ Ja hänellä on kyllä ollut onnea aviomiehen kanssa. Tosi match. ❤️❤️ Ihana pariskunta ja nyt myös lapsi.
- Anonyymi
ELLEN on äitienpäivä sä todellakin ansainnut. Ja toivon lisää tv ohjelmia heidän elämästä.
- Anonyymi
kammo nainen kuka kestää !
äitiydestä ei hajuakaan voi surkeutta. - Anonyymi
Säälittää lapsi, kun juuriltaan kiskotaan sen takia, että nämä saavat olla vanhempia. Itsekästä touhua.
- AnonyymiUUSI
Ämmä on totaalisen itsekeskeinen "minä-minä" tyyppi, miettikääpä olisiko hän , vain muutama vuosi sitten, ennen somen mahdollistamia kanavia ottanutitsestään ja lapsestaan jatkuvasti polaroid kameralla kuvia ja kirjoitellut A4 papereille päivän tekemisistään , kipittänyt kirjastoon tulostamaan niitä ja sitten liimaillut näitä ulostuloja sähkökaappeihin, ovenpieliin ja puhelinpylväisiin , että kattokaa kaikki miten mulla tänään menee ?
- AnonyymiUUSI
Kun ostaa itselleen kouluikäisen muksun, ns "valmiin paketin" ja säästyy kaikelta vauva ja taaperoiän vaikeuksilta , tarhaanvienti kiukuista yms , niin ei silti tajua pitää someaan kiinni ja matalampaa profiilia vaan hehkuttaa äitiyttään ja kuvittelee olevansa samalla viivalla kaikkien luonnollisesti synnyttäneiden ja siitä asti kasvattaneiden äitien kanssa . Markkinoikoon itseään, mutta jättäis sen kakaran nyt piiloon kunnes se on täysi ikäinen.
- AnonyymiUUSI
Rahastaa näillä jutuillaan.
- AnonyymiUUSI
Kun kertoo itse niin ei pyöri papa- eikä mamarazzit ympärillä. Saa massit omaan pussiin eikä mene numberlehden salakuvaajalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202553Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371774Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201425Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai581022- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37796Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45698