kahvikuppineuroosi

mikä avuksi

En pysy lähtemään lounaalle tms yhdenkään miehen kanssa. Pelkään eniten sitä että mies tuijottaa kun syön enkä saa ainuttakaan palasta alas sitten ihmetellään miksi en syö. Pelkään,että kädet tärisevät. Oikein keskittymällä pystyn tilanteen hallitsemaan. Muuten en pelkää sosiaalisia tilanteita enkä esiintymistä ym. Eikä,tätä tapahdu muissa tilanteissa kuin,miesten kanssa. En myöskään mielelläni esim töissä jää vieraiden miesten kanssa kahden. Enkä katso silmiin. Ongelma on se että saan huomiota miehiltä ulkonäköni takia. Muuten parisuhteessa tai ravintoloissa ym ei ilmaannu vaikeutta tutustua ihmisiin tms. Kun tunnen miehen tätä ongelmaan ei ilmaannu. Vain syödessä esim treffeillä. Sydän ei tykyttele tms. Seuraa kyllä on tarjolla. Enkä kehtaa puhua vieraita kieliä vaikka osaankin. En esim puhu puhelimessa en kykene vieraalla kielellä puhumaan.

3

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 + 1

Mene treffeille jonnekin missä syöminen ei kuulu asiaan. Vaikka kävelylle. Kaikkia paitsi psykopaatteja jännittää ekoilla treffeillä ja fiksu treffikaveri kyllä sen ymmärtää.

• srkngkgnld

Melkoisen ujo olet. Se ei kuitenkaan ole yhtään harvinaista. Mutta tarvitseeko teidän mennä kievariin? Hiihtäkää laavulle makkaranpaistoon. Kaikenlaisen aktiviteetin ympärillä tunnelma on kovasti eri. Ehkä miestäkin helpottaa, häntäkin voi ujostuttaa vaikka ei näykään. Ulkoilu reipastuttaa muutenkin ja arkuus saattaa ihan unohtua pois.

Ehkä voit kertoakin että sinua jännittää tämä tilanne. Se voi helpottaa. Itselleni ainakin tulisi olo että nyt on tavallaan lupa jännittää kun on sen sanonut ja kun ei sitä sitten yritä vastustaa niin jo helpottaa.

• Niimpä

Ihanaa lukea tekstiäsi. Tuntuu erittäin tutulta ja se voisi olla oma aloitukseni. Tulin lukemaan näitä palstoja, koska juuri tyrin omat treffini. Tai eihän me edes treffeille keretty, kun jännitän niin kauheasti että kieltäydyin ihanan miehen treffikutsusta. Tiedän juuri tuon tunteen, mistä kerroit. Minulle on sanottu, että kiinnitän liikaa huomiota itseeni, ylitarkkailen. Mikä on totta.

Yleensä kumpaankin jännittää ekoilla treffeillä. Enkä minä esimerkiksi ehdi tarkkailla mitä mies tekee ja mitä jättää tekemättä, koska mietin mitä itse teen. Jokainen ihminen on erilainen ja se on vain rikkaus. Siitä huolimatta haluiaisin ekat treffit sopia jonkin muun asian ympärille kuin syömisen.

Parhaat treffini olen viettänyt näköalatornissa, jonne päädyimme miehen kanssa menemään kun kerroin etten saa ruokaa alas treffeillä. Hän oli erittäin fiksu kaveri ja suhtautui asiaan ymmärtäväisesti. Harmi kun juttu tyrehtyi muista syistä.

Kannatan rehellisyyttä ja jos vastapuoli ei sitä ymmärrä tai kestä, ei hän ole sinua varten.

Tsemppiä sinulle aloittaja! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe