Kuinka korvata vanhat teot? Olen pahoinpidellyt vaimoa ja lapsia, heilunut ja lyönyt puukolla. Kaikkea pahaaa mitä alkoholisti aikoina tein ja ne kummittelevat. Linnatuomiot olen sattumalta väistänyt aikoinani. Nyt on huono omatunto ja hiljaa kuolema lähestyy. Olen seitsenkymppinen mies ja käynyt Loviisan aa-kerhossa kolkyt vuotta.
Veikko
vanhat teot painavat
5
166
Vastaukset
- 11+8
Pyydä niiltä anteeksi, vaikka kirjeitse.
- Arto32
Kyllä aa ohjelmasta täytyisi löytyä apu. Tutki askeleita. Sieltä minäkin sain avun, raittuden lisäksi.
- hullumiesSeOikea
Pyydä anteeksi, älä vaadi tai odota mitään. Kirjoita kirje sanoilla sydämestä ja anna sanoille aikaa kasvaa ajatuksiksi, tunteiksi ja ehkö jopa teoiksi.
Läheinen, rakas ja ennenkaikkea lapsi kaipaa ikuisesti rakkaustta ja oikeutta, anteeksianto tulee jos tulee ja ehkä myöhään silloinkin, mutta anteeksipyynnöllä on kaiken ylittävä merkitys ennemmin tai myöhemmin ja ehkä vapauttaa ihmistä edes vähän katkeruudesta. Vain yhdessä nimessä omatunto puhdistuu ja saa varmuuden minne on menossa kuoleman jälkeen. Tässä linkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
Turha niistä on loppuelämää murhetta kantaa,ollutta ja mennyttä.Etköhän sinä saa anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220