Täytynee aloittaa toimenpiteet nykyisen luotsin asiattomasta toiminnasta johtuva hyllyttäminen. Ei luulisi olevan iso asia poistaa ja estää häiriintyneiden henkilöiden
kirjoitukset tänne. Jos jäämme odottamaan luonnollisen poistuman kautta tulevaa
parannusta, niin siihen menee kohtuuttoman kauan. Liikenteessäkin kuolee enää
reilut 200 henkilöä vuodessa.
Meno muistuttaa taannoin poistettua citymaasturi-palstaa. Tosin sielläkään ei loppuaikana ollut kuin siteeksi asiaa.
Paljon vähemmästä potkittiin pois Nokia puhelimet palstan "vahti" Vapunen.
Mielestäni nyt on korkea aika antaa kenkää Godsmackille. Kohta nähdään
onko hän vielä tiedottomassa tilassa ja kestääkö hänen itsetunto jättää
tämä viesti tänne. Kuitenkin Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamatokin.
Yleistä liikenteestä palstan luotsille kenkää
16
83
Vastaukset
- kolme pelleä
Rauhoittuvat jo :) Hähähähähhääääää
- kolme pelleä
Olen idiootti.
- pellet pois
Viime vuonna liikenteessä kuoli tarkkaan noin 256 ihmistä.
Tätä palstaa häiriköi kolme tyyppiä, autoilija, pankkiautomaatti, vajaalla mennään, ne kun saisi eliminoitua niin loppuisi pellemäisyyskin.- nekin myös
Niin ja noitten kolmen kaikki muut nimimerkkivariaatiot. Niitähän riittää.
- vajaalla mennään
Ja taas se alkaa. Kerro nyt viimeinkin, millä tavalla minä tätä palstaa häiriköin?
- Vähän myöhässä...
Vain pari kuukautta myöhässä olet. Se on saanut kenkää jo joskus marraskuussa liian innokkaan viestien poistamisien johdosta. Kuten huomaat, koko profiilia ei enää ole olemassa. Jostan syystä se on silti jätetty kummittelemaan tuohon.
Godsmackhan oli myös Skoda palstan luotsi. Eipä näytä olevan enää.
- kolme pelleä
Jaa että tämmönen aloitus, kyllähän tämä on ranttaliksi mennyt, tuolla jo todettiinkin keitä saa kiittää.
Ja vajaalla mennään utelee että millä tavalla, no esimerkiksi tällä tavalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13247904- vajaalla mennään
Pitää sitten erotella minut ja tämä oikea vajakki, joka nimmarillani kirjoittelee. Kolme klovnia kyllä hyvin tietää sen, että tuo aloitus on aidon mielenterveyspotilaan kirjoittama.
- kolme pelleä
vajaalla mennään kirjoitti:
Pitää sitten erotella minut ja tämä oikea vajakki, joka nimmarillani kirjoittelee. Kolme klovnia kyllä hyvin tietää sen, että tuo aloitus on aidon mielenterveyspotilaan kirjoittama.
Siis onko täpinä mielenterveyspotilas, jaa, tuotapa en tosin tiennytkään, onkohan täällä sitten muitakin:D
- kyllä
On, autoilija, vajaalla mennään usealla eri nim.merkillä, kuin myös pankkiautomaatti eri versioineen.
- kolme pelleä
"autoilija" kyllä pitää huolen että pellelinja jatkuu, on sen kommentit niin pellemäisiä.
- yksi pelle
Kaikki on yksi ja sama pääpelle. Pellenlamauttimet esille!!!!!!
- Hän sai jo kenkää...
Hän sai jo kenkää... 2 todistetusti poistettua asiallista viestiä, ja tulee potkut.
Emmerdale palstan luotsit sai kenkää koska poisti tämän Salattuja elämiä käsitelleen asiallisen viestin http://keskustelu.suomi24.fi/node/13049184 - kolme pelleä
Täällä ei ole muita pellejä kuin minä! Olen niin idiootti etten vain tajua sitä.
- vajaalla mennään
Et kyllä pazkanjauhannassa mulle pärjää, olen paras, menenhän vajaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294