En tiedä onko tämä nyt oikea palsta mutta kirjoitan tänne. (Toinen vaihdoehto olisi ollut ahdistuspalsta) Aihe ei varmaankaan ole mikään uusi, siis päässäni soi usein joku musiikkikappale. Tällä hetkellä ahdistaa todella paljon kun tulee (jonkun matkatoimiston) mainos ja siinä soi Queenin Don't stop me now -kappale. Se jää heti soimaan päähän ja jatkuu pitkään! En tykkää kappaleesta ja kuuntelin sen juuri kokonaan Youtubesta kun ajattelin että soikoon sitten oikeasti. Varmaankin auttaa jos kuuntelen jotain muuta musiikkia mutta kun en jaksaisi kokoajan kuunnella jotain. Mikähän muu tähän sitten voisi auttaa? Jos jollakin on muita hyviä keinoja kertokaa äkkiä. Eikä riitä että päässä soi päivällä vaan joskus herään aamulla siihen että olen kuunnellut unissani jotain samaa biisiä ties kuinka kauan.
Päässä soi
hiljaisuus soikoon
2
126
Vastaukset
- hiljaisuus soikoon
Vielä jatkona edelliseen yritän löytää asiasta huumoria ja siksi lisäsin tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=yzNyZuPEUbk - singsomg
Minulla myös samaa vaivaa, viime yönäkin heräsin siihen että päässä soi sama biisi uudestaan ja uudestaan... Todella rasittavaa. En ole vielä keksinyt mikä auttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717