Onko risperidon oikea lääke pakko-ajatuksiin? (ajatuksia itsemurhasta, numeroiden ym. toistoja)
Entä onko truxalista ollut kenellekään mitään apua? Onko mitään lääkettä mikä on tarkoitettu pakko-oireiselle?
RISPERIDON
5
306
Vastaukset
- 16+11
Jos haluaa lamata pään itseltään tai joltain toiselta niin varmasti mikään ei tee sitä yhtä tehokkaasti kuin neurolepti. Neurolepteista haloperidoli (https://fi.wikipedia.org/wiki/Haloperidoli) oli ainakin erittäin käytetty Neuvostoliitossa. Sillä saa myös seeprat unille.
- sandon.
Itsellä käytössä sertralin 100 mg pakko-oireisiin. Tehoaa ihan ok.
- numnum
Itselläni myös sertralin 150mg mutta ei itsessään tehoa tarpeeksi pakko-oireisiin.
- 16+11
Kyllä sertraliininkin pitäisi tehokkaasti lobotomoida. Onkohan annos sopiva? Jos haluat ajatukset seis samantein niin keskustele psykiatrisi/lääkärisi kanssa neurolepteista.
- Ei suositeltavaa
16+11 kirjoitti:
Kyllä sertraliininkin pitäisi tehokkaasti lobotomoida. Onkohan annos sopiva? Jos haluat ajatukset seis samantein niin keskustele psykiatrisi/lääkärisi kanssa neurolepteista.
Neuroleptejä ei kannata alkaa syömään jos ei ole äärimmäisen pakollinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358