Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä

Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä

Näin kaksi vuotta sitten näyn kotona Sallassa kesäpaikassa ollessani. Heräsin aamulla klo 3. Näyssä oli kesä, mutta ei vielä syksy.

Katsoin yläkerran ikkunasta ulos tien päähän, joka johtaa talomme pihaan ja näin paljon venäläisiä sotilaita, jotka juttelivat tuntemieni uskovien kanssa. Nämä uskovat näyttivät taloamme ja sanoivat, että tuolla on uskovia.

Kun kuulin heidän sanansa, ymmärsin, että nyt on miehitys alkanut. Samalla Herra antoi minun ymmärtää, että nyt ovat myös uskovien vainot alkaneet Suomessa. Nämä uskovat, jotka antoivat meidät ilmi, olivat ns. uskovia vain nimeltään. Hengellistä arkipäivän elävää Kristus-keskeistä elämää heillä ei ollut koskaan ollut.

Sotilaat tulivat talomme yläkertaan. Menin perheeni kanssa pieneen ullakkohuoneeseen piiloon. Sotilaat eivät nähneet meitä, vaikka he kulkivat ohitsemme. Herra esti heitä näkemästä.

Katsoin piilopaikan ikkunasta tielle ja näin, miten venäläisiä tankkeja ja panssariajoneuvoja sekä sotilaita täysvarustuksineen tuli jatkuvasti Sallan keskustasta Kemijärvelle päin. Taivaalla oli venäläisiä lentokoneita, hävittäjiä ja kuljetuskoneita.

Herra sanoi: ”Kun Venäjä tulee, samalla alkavat vainot Suomessa.” Mutta Herra varjelee ja suojelee yliluonnollisilla ihmeillä ne, jotka ovat vilpittömästi Herran omia.

Sitten sotilaat poistuivat talostamme. Katsoin jälleen tielle ja näin monia uusnatsitervehdyksen tekeviä sotilaita, jotka tekivät paljon pahaa Suomen romaneille. Romanit vangittiin ja kerättiin lähellä kesäpaikkaamme olevaan leiriin, joka on vanha juutalaisten vankileiri Sallan Salmivaarassa Vallovaaraan päin linnun tietä kuusi kilometriä.

Kun olin ymmälläni ja ihmettelin tätä, Herran Henki sanoi: ”Tämä on romanikansalle kuritus, jonka minä olen sallinut tulla romaniheimon ylle.”

Kun katsoin tielle, näin myös paljon nälkiintyneitä ihmisiä, jotka olivat lähteneet tulemaan Suomeen, kun raja oli auki. Nämä nälkäiset ihmiset olivat juutalaisia ja Venäjän romaneja, jotka nälkä oli laittanut tulemaan Suomeen.

Tässä Herran Henki puhui: ”Lopullinen asia, joka saa Venäjän tulemaan Suomeen, on nälkä. Samalla myös Suomesta loppuu leipä. Tämä on kuritus koko Suomen kansalle, koska valtiojohto on hyväksynyt jumalattomia lakeja.”

Valitettavasti kaikki mitä olen nähnyt, toteutuu, vaikka en sitä itse toivo.

Sanoin Sallan seurakunnassa ennen kuin alkoi Krimin otto, että Venäjä tulee tästä yli ja kehotin uskovia kammiorukoukseen, että oppisivat tuntemaan Herran ja kuulemaan hänen äänensä, mitä hän puhuu. Ihme kyllä, ihmiset kuuntelivat ja olivat tosi hiljaa.

Venäjä tulee hyvin pian miehittämään Suomen. Suomi on todella lähellä kurituksen aikaa. Miehitys tapahtuu kesällä. Venäjä tulee kurittamaan Suomea. Jumala käyttää Venäjää rangaistusruoskana.

4

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offi10001

Hyvin teit Sallassa vartioi enkeli karvaturkki isojalka . hehe !

• joku raja

eikö tällä palstalle pitäisi edes joku sensuuri tulla...

liika on liikaa - tämä foorumi tarvitsisi puhdistuksen

pahimmille saastuttajille porttikielto tänne foorumille

aivan sama kun juopot känniääliöt alkaisivat kirjoittelemaan mitä kokivat puolen vuoden ryyppyputken aikana - samaa tasoa nämä pihon kirjoitukset

• ...

....

• ...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe