Venäjä tulee ystäväksemme

Eräs arvio

“…kyllä karjala saadaan takaisin, vaan hänelle ei ole ilmoitettu aikaa.
Nyt se saadaan lahjaksi eikä sodalla, ja *Venäjä tulee meidän ystäväksemme*”
sivu 30” Näin Mikko Reponen ennusti muutamia vuosikymmeniä sitten.

Ja kun olen käynyt 27 vuotta Venäjällä niin olen nähnyt paljon hyviä muutoksia , kuinka tiet , sairaalat, autokanta ynm. ovat parantuneet, sekä mahdollisuudet saada sitä sun tätä ja myös eläkkeet ja palkat turvatuimpia. Tunnen myös henkilökohtaisesti venäläisiä, jotka ovat ystävällisiä, uskollisia ja vieraanvaraisia. Joten en voi yhtyä niihin jotka vain parjaavat Venäjää, vaikka kyllähän siihenkin aihetta löytyy ja niin myös joka kansasta.

Sodassa isäni haavoittui äyräpäässä ja hänen veljensä kuoli siellä, mutta se ei ole venäläisten syy, vaan sodan. Eihän kukaan tavallinen kansalainen halua sotaa.
Sitä olen itsekin rukoillut ettei Suomi joutuisi sotaan, koska sota on niin julmaa ja aiheuttaa paljon kärsimystä sekä rajoittaa evankeliumin julistusta.

Ja kun on vuosien varrella kuullut synkkiäkin Venäjä profetioita (mm. Jukka Rokan Suomi neito ruumisarkussa ) niin mielummin toivoisin Mikko Reposen ennustuksen toteutuvan, kun ei enää kommunismi, jossa kiellettiin Jumala, hallitse Venäjää.
Vaan päinvastoin he kunnioittavat joitakin Jumalan Sanoja enemmän kuin Suomi.

Ja jotenkin nämä kaksikin viittaavat enemmän Mikko Reposen ennustuksiin: Tauno Rantalan ennustus (1999):
“ Suomen hallituksessa nähtiin parhaaksi suostua, koska kieltäytyminen olisi merkinnyt sotaan joutumista.”

Petruksen uni 80 luvulta
tässä unessa Venäjä antoi Suomelle myönnytykseksi, kun Suomi ei aktiivisesti vastustanut Venäjän operaatiota, Karjalan kannaksen ja osan Vienan Karjalaa. Raja vedettiin siinä unessa suunnilleen Oulusta Äänisjärveen ja siitä sitten Syväriä myöten Laatokkaan, ja Karjalan kannas saatiin aina Rajajokeen saakka.

http://www.armo.info/blogi/tekijä/Keijo/

9

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin tulee tapahtumaan.

• -jarmo-

Yksikään miehittäjä ei ole ollut kovin ystävällinen alkuperäisasukkaille, vaikka olisi halunnut, koska vastakkainasettelu on valmis jo pelkästä vuorovaikutuksesta. Kaikki suomalaiset kun ei hyväksy asetelmaa ja sotimalla ja miehittämällä ei tehdä rauhallisia oloja koskaan. Lisäksi miehittäjä ei ole koskaan milloinkaan kunnioittanut miehitetyn maan omaisuutta, vaan riistänyt arvokkaimmat asiat välittömästi.

• Ystävällisesti

Niin, mutta nythän se on ystävällisesti ostanut maat täältä kun suomalaiset ovat ahneuksissaan myyneet ja päättäjillä on laput simmuilla.
      No hätä. Hyö ommii maita tulloot katsastaa. Just sieltä stradekisimmilta alueilta.

• KTS (Ei kirj.)

Karhulle vaan pähkinöitä niin kyllä siitä ystävän saa. Nimimerkillä kokemusta on.

• Niinkö Iranilainen?

KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

• g<azdg<sdg
    • ---

Totta kai Venäjä ja Putin ovat jokaisen puhdasmielisen ja hurskaan kristityn ystäviä. Siellä kun ei homoutta suvaita ja sehän on likipitäen ainoa kriteeri, josta kaikki maailman uskovat ovat suunnilleen samaa mieltä.

• KTS (Ei kirj.)

Ja meil Iranis...:O

• ---

----

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe