Vieläkö tämä tekee iltalenkkejään? Missä sen voi nähdä tarkalleen? Ja vieläkö sisäsiittoiset paikalliset käy siellä mukiloimassa nuorisoa?
Valkolan kummitus.
8
6302
Vastaukset
- sdfggh
Käypä pistämässä lääkitys kohilleen
- Jyväskylöl
Ei sinne kannata mennä toista häiritsemään... sen verran hölmö olin kun itse suostuin porukan kuskiksi, juuri sinä iltana kun se joukkopahoinpitely tapahtui siellä. Meijän porukassa onneksi kenellekään ei pahemmin käynyt, tappouhkauksia sekä kaikinpuolin absurdista tilanteesta johtuvaa hetkellisesti heikompia yöunia lukuunottamatta. Tarinat siellä yöaikaan liikkuvasta naisesta on totta, samoin se keissi että naisen ilmeisestikin tuntevat miespuoleiset henkilöt tosiaan kerran tulivat pällistelevälle ihmisjoukolle "kostamaan". Sinäänsä ymmärrän heidänkin toimintaansa, itsekin suuttuisin jos minun sukulaistani/tuttuani tultaisi sankoin joukoin ihmettelemään ja häiritsemään, vain siksi, jos hän on hieman erilainen.
- Älkääkiusatko
Herttainen, mieleltään järkkynyt nainen, joka säikkyy vieraita ihmisiä. Tämä nainen ei ole häiriöksi kenellekään, annetaan hänen liikuskella rauhassa eikä mennä toista pällistelemään ja kiusaamaan. Miltä sinusta tuntuisi, jos tuntemattomat ihmiset alkaisivat seurata sinua kesken kävelyn? Turhaa ahdistusta ja pelkoa aiheutetaan vaan tuolle naiselle, joka ei ole häiriöksi kenellekään. Ajattelematonta, lapsellista ja ilkeää aiheuttaa hänelle pelkoa.
- adddffg
Laukaassa asuukin näitä kyttääjiä ja toisten ahdistelijoita kun eivät reppanoilla ole muuta tekemistä hauleja tollasten persuuksiin ampua
- dtfvbhujklll
Ja sulla ei taida muuta tekemistä olla kuin lukea Laukaan sivustoa.....pienet ne on sunkin piirit...hohhoijaa......
- zxxxccc
Painukaa kaikki sinne valkolaan kun ootte noin helkkarin tyhmiä
- Anonyymi
Vieläkös ne hormooni veljekset asuu siellä valkolassa ?
- Anonyymi
Ei tuol valkolan huudeil ees oo mitää tuli palo taloo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707