Ovat alkaneet näyttää paremmilta kuin oma akka?
Vaikkei se omakaan paha oo todellakaan -mutta jotenki tuntuu että muut on seksikkäämpiä ja tekis mieli kokeilla.
Muilla samaa ongelmaa?
Kavereiden vaimot?
9
242
Vastaukset
- Mara.
Onhan niitä tullu testattua. Mukavaa vaihtelua.
- sgege
Sama vika..mutta miten pääsis koklaamaan niitä toisten vaimoja..??
- Muut miehet mukavamp
Toivotaan, että aloittajan vaimokin on sammaa mieltä, niin molemmat pääsevät kenties kokeilemaan uutta.
- Kiima-YOLO
Voi veikkosten on toki näin että se vihreämpi ruoho kiinnostaaaa!!!
- sdgafdsgdsf
Juu pääsee eroon kavereista ja vaimosta saa tosi reilun jätkän maineen. Kantsii ehdottomasti.
- Puute-naisillanne
Usein ollut päissään jonkun kaverin luona ja kun kaveri sammuu, niin emäntä sanoo kiimaisesti hiuksia haroen "mitäs sitten aletaan". Arvatkaa mitä on tehty?
- ukkelilleouluun
Siitäkö se teidän ero johtui? Minä luulin, että se oli se sun väkivaltaisuus, ja nettiriippuvuus.
- qwedaa
Ihan normaalia - vanha mies yrittää vielä , koeta käyttäytyä ikäisesi tasolla. Kohta on avioliitto takana ja omaisuus jaettu.
Sun juna meni jo. - zxsaqw21
Pohjanmaalla joudut varmaan puukkohippasille..
Kokeile rauhassa ... itse ainakin toivoisin, että pääsisin tuollaisesta ukosta eroon välittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132