Tarttisin jotain vinkkejä aerobiseen jumppaan. En oikein löytäny netistä mitään kivaa jumppa ohjetta. Tarkoituksena olisi kiinteyttää keskivartaloa ja pudottaa 5-10 kiloa. Kiitos jo etukäteen jos joku vastaa! :)
vinkkejä?
1
<50
Vastaukset
- PersRaineri
Sori nyt vaan, mutta aerobisella jumpalla et saa kyllä mitään tuloksia. Jos haluat lisää lihaksia, niin tee kuntosaliharjoittelua. Laihtuminen tapahtuu ruokavaliolla, ei jumppaamalla. Näiden yhteisvaikutus on sitten se "kiinteytyminen", jota termiä täällä usein viljellään. Läski nyt ei vaan muutu kiinteäksi vaikka miten sitä jumppaisit, eikä aerobisella lihaksiakaan saa. Laihduttamisen jollain kotijumpalla taas tiedän täysin tuhoon tuomituksi, koska saisit jumpata maailman tappiin saakka ennen kuin se 10 kiloa olisi hävinnyt. Noh, saattaa sillä aerobisella jumpalla kasvaa aerobinen kunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244