Illallinen kahdelle?

tyhjäpää

Tavoitteena olis tosiaan onnistua taiteilemaan ainakin kahden lajin illallinen itselleni ja poikaystävälle. Aikaa on korkeintaan nelisen tuntia ja jääkaapista löytyy sinihomejuustoa, tilkka X-tran pastakastiketta ja sitruuna. Kaupassa pitäis siis käydä, mutta sitä ennen olis keksittävä, että mitähän sitä kokkais. Pää on ihan tyhjä jokinlaisia sinihomejuusto-lämminleipä-tyyppisiä systeemeitä lukuunottamatta.

Budjetti aterialle on korkeintaan 25e, mieluummin alle 20. Itse olen kasvissyöjä, joten lihaa en osaa käsitellä juuri ollenkaan (poikaystävälle toki maistuisi, helppoja vinkkejä?). Normaalisti kokkaillaan lähinnä pastaa, currykeittoa ja tortilloja, joten vaihtelu virkistäisi!

Illallisen olis siis tarkoitus olla yllätys, joten en voi kysellä kanssaillastajalta vinkkejä. Toivottavasti viesti tavoittaa edes muutaman ihmisen ajoissa, oon ihan toivoton! :D

6

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopihopijahopi

No nys sitten tuli kiirre, mutta alkajaisikse joku soseutettu kasviskeitto homejuustoa pinnalle ripottaen ja pääruoaksi leivitettyä (jauhoa pintaan, uita kananmunissa, peitä leivänmuruilla ja paista) tsikkenin fileetä nuijittuina tasaisiksi hyvän salaatin kera ja sitruunaa mukaan lohkoina, jota voi pirskottaa tsikkenin päälle - ehkä myös vähän chiliä ja yrttejä.

Kauhia kiirus ja silloin ei mikään valitettavasti onnistu - toivottavasti sinulla sentään sujuu.

• Kokenut senkin

Ehditkö laittaa mitään, vai menittekö suoraan sänkyyn. Yleensä se jälkuruoka on aina parasta!

• Stadin kundi (Teppo)

No annoitko kundille pierureikääsi? Ei sitä sun ruoat kiinnosta, hyi helvetti mitä paskaa taitosi ovat et sillei hei!

• Vanha kokki

hah,hah, vai että pierureikää, tuo oli tosi hyvä, ei olisi vanha curdokaan parempaa keksinyt. Miltä se haiseen kasvissyöjän flatusaukko ?Noh, pahalta tietenkin.
        Ruoanlaitosta kun kyse, niin ennen antamista, se on voideltava rypsiöljyllä, uppoaa patukka paremmin sisään.

• hbnjulmko,

Entäs jos tarjoat 7 lajin aterian ? Siihen ei tarvita kuin HK:n lenkki ja sikspäkki.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      931
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      920
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      14
      871
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe