Voiko alaikäinen tilata netistä

m in ä

Voiko alaikäinen tilata netistä tavaroita jos omistaa kortin?

17

11831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jantteri4

ai mopokortin?

• Kortin? Ja mistähän kortista mahtaa olla kyse?

• Kyila

Pystyy jos ei oo estoja.
      Ja ootte kyllä ihan vitun tyhmiä :D tottakai se tarkotti visa electron korttia vai voiks muka mopokortilla tilata netistä :DDD

• Jantterista en tiedä, mutta jos Nasse-sedän tuntisit, niin et pitäisi häntä tyhmänä.

• biologinalku kirjoitti:

Jantterista en tiedä, mutta jos Nasse-sedän tuntisit, niin et pitäisi häntä tyhmänä.

Minä pidän tyhmänä sitä, että aloittaja ei osaa selkeästi ja artikuloidusti aloituksessaan itse, oma-aloitteisesti selvittää, mistä kortista on kyse. Suosittelen ihan jo tällä perusteella, että jätät tilaamisen tuonnemmaksi.

Vai kuka teistä natiaisista osaa selittää, mikä ero on luottokortilla ja Visa Electronilla? Miksi siinä on siru? Mikä on maksuvälinepetos? Milloin alkaa rikosoikeudellinen vastuu?

Että semmosta.

• Terveisiä Kyilalle: tilasin äsken usean sadan dollarin arvosta kampetta, enkä käyttänyt siihen lainkaan visa electronia. Mites sen selität?

• andreasan
        nasse_seta kirjoitti:

Terveisiä Kyilalle: tilasin äsken usean sadan dollarin arvosta kampetta, enkä käyttänyt siihen lainkaan visa electronia. Mites sen selität?

Bitcoin

• andreasan kirjoitti:

Bitcoin

noup

• fgdhbtrfhbd
        nasse_seta kirjoitti:

noup

PayPal? Mastercard? Vai mitä niitä muita olikaan

• m in ä

Tarkotin kyllä bussikorttia.

• Siljasimppeli

Ei bussi kortilla voi maksaa

• enolehomo69

bussissa voi

• Anonyymi
        nasse_seta kirjoitti:

Minä pidän tyhmänä sitä, että aloittaja ei osaa selkeästi ja artikuloidusti aloituksessaan itse, oma-aloitteisesti selvittää, mistä kortista on kyse. Suosittelen ihan jo tällä perusteella, että jätät tilaamisen tuonnemmaksi.

Vai kuka teistä natiaisista osaa selittää, mikä ero on luottokortilla ja Visa Electronilla? Miksi siinä on siru? Mikä on maksuvälinepetos? Milloin alkaa rikosoikeudellinen vastuu?

Että semmosta.

just ysiltä päässy tääl huutelee

• Anonyymi
        nasse_seta kirjoitti:

Että semmosta.

maksuvälinepetos = toiselle henkilölle kuuluvan maksukortin luvaton käyttö.

sekä maksuvälinepetos että maksuvälinepetoksen yritys ovat lain mukaan rangaistavia tekoja.

• Anonyymi

Osta vaa amazon lahjakortti ja tilaa amazonista oon itekki monta kertaa tehny

• Anonyymi

ai mopokortin?, ei

• Anonyymi

Voiko op pankin kortilal tilata netistä alaikäisenä ja miten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe