Jippii se on sitten viiikonlooppuu ja kaikki pahat asiat voisi jo jäädä unohduksiin
https://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w
sä oot täysin vääränlainen
sotkuinen ja takkutukkainen
kenkäsi kaivoit varmaan
pelastusarmeijan roskiksesta
rotukissa ja sekava piski
oot mulle tarpeeton riski
kävelet keskellä katua ja
ihmiset katsoo ikkunasta
tämä on sinun maailmasi tähtien alla
sä et mieti tulevaisuutta
ja sun kotis on ei missään
ja kaikkialla...
ole hiljaa ja suutele mua
pitäis varmaan rauhoittua
elokuun lämmin tuuli vei järkeni mukanaan
huomenna tästä ei tiedä kukaan
sanot eletään nyt ja tässä
tartut käteeni hämärässä
viet mut mukaasi yöhän
enkä tiedä miksi seuraan
tämä on sinun maailmasi tähtien alla
sä et mieti tulevaisuutta
ja sun kotis on ei missään
ja kaikkialla...
pitäis varmaan rauhoittua
elokuun lämmin tuuli vei järkeni mukanaan
huomenna tästä ei tiedä kukaan
Taken from http://lyricstranslate.com/en/annika-eklund-ole-hiljaa-ja-suutele-mua-lyrics.html#ixzz3OMB6CDZ8
93
Vastaukset
- yps
No huh !!
Mä luin sen täs yks päivä tai silloin 7.päivä ja tuntui että Jussi suhtautui siihen aika vitsinä, ja itsekin olin että joku soomipooka vähä vetäny brenkkuu ja kirjoitellut hauskan kirjeen ... mut siis oikeesti tää veti kylmäksi. Noin lähellä ne sitten jo on. Ei paljon naurata enää. Pannaas ne popparit nyt takas ja aletaas ottaa tää asia ihan oikeesti vakavasti.
1. Mitä mä sanoin ne tappaa meidät ja moverikin vaan ystävineen víttuílí ja naureskeli mulle.
2. ja päättäjät kiljuu kurkku suorana että olemme rasisteja kun emme hyväksy.
Nyt taitaa olla tosi kyseessä. Miten näillä varattomilla ja kodittomilla, vainoa paenneilla ihmisillä, voi olla rahaa matkustella pitkin poikin maapalloa :p
- allahu lallahu
sama.se kirjoitti:
Miten näillä varattomilla ja kodittomilla, vainoa paenneilla ihmisillä, voi olla rahaa matkustella pitkin poikin maapalloa :p
Tässä live kuvaa mitä Pariisissa oikeesti tapahtui
katsoin just - huudot vaan kuuluu - jumakaut miten joku osaa huutaa noin kovaa
http://www.francetvinfo.fr/faits-divers/attaque-au-siege-de-charlie-hebdo/video-des-images-de-l-attaque-au-siege-de-charlie-hebdo_790543.html - järkyttynyt
sama.se kirjoitti:
Miten näillä varattomilla ja kodittomilla, vainoa paenneilla ihmisillä, voi olla rahaa matkustella pitkin poikin maapalloa :p
Syntyneet Ranskan sosiaaliturvaan - ranskalaiset maksoi itse kaiken Varasaa autoja ja bensaa Sen kaiken islam sallii kun tarkoituksena oon vallata Eurooppa, eikä pöljät päättäjät tajua muuta kuin tuomitsee. Eikö ne oikeesti tajua että jokainen musta ja islamilainen on palautettava Afrikkaan. Miten päättäjät voi olla niin sairaalloisen tyhmiä ettei tajua.
Kertokaa nyt te jotkut jotka luette täällä että HÄTÄ on todellinen joku jolla on mitä tahansa yhteyksiä eduskuntaan ettei tää ole enää vaan rasismia vaan tää on murhaa. Miten Moverikin on saattanut kutsua täällä kirjoittajia rasisteksi.
Mä sanon suoraan olen shokissa ja islam pellet nauttii siitä. Toivottavasti Stubbikin nauttii kun vihani yltyy tästä.
- kylmäää kyyti on
No nin loppu se hauska lyhyeen
Tää mua niin huvittaa
"on sairasta " ~ musta tässä on sairaampaa se että päättäjät hyväksyy islam Europassa.
"seisomme yhdessä terrorismia vastaan" ~ mitä víttua se auttaa?
"tuomitsemme" ~ iik iik me tuomitsemme ihan pikkuisen - kun kansaa saatana tapetaan niin nää tuomitsee. Mitä idiotismia, eikö noita päättäjiä todellakan pysty vaihtamaan?
"hyökkäys Ranskan kansaa sekä lehdistön ja sananvapautta vastaan" ~ vítut se oli hyökkäys koko Eurooppaa vastaan ! Kyllä se oli islamin hyökkäys myös minua vastaan. Kaikki islamilaiset vauvasta vaariin tahtoo tappaa jokaikisen meistä jotka emme ole kääntyneet islamiin
Nyt ollaan kuule jokainen silmä silmästä islamia vastaan
Siinä se tuijottaa kuka kuolee. Onneks mä olin tosi hyvä murha-pelissä pienenä, mä voitin aina kaikki. No suomalaiset on niin iisii, mut noi ei ole, ne oikeasti tappaa. Ja päättäjät tuomitsee ja haukkuu suomalaisia rasisteiksi. Samoiten Mover. Meitä ei puolusta kukaan.
Ja miettikää kun suomalaisia naisia on kääntynyt tohon tappaja-uskoon auttamaan niitä tappamaan meitä.
No tällä ne niitä käännyttää ja aivopesee niitä, että kun toi hullutus alkaa Suomessa niin ne kääntyneet säästetään. Ja Irja Askolakin on ihan sitä mielä että sama Jumala on - onneks en kuulu siihenkään tappajien puolustaja-uskontokuntaan. Ei mitään suojelua.
Britannian pääministeri David Cameron totesi tviitissään, että "murhat Pariisissa ovat sairaita. Seisomme Ranskan kansan kanssa taistelussa terrorismia vastaan ja puolustamme lehdistönvapautta". Myös muun muassa Yhdysvaltain presidentti Barack Obama ja Italian pääministeri Matteo Renzi tuomitsivat terroriteon.
Saksan liittokansleri Angela Merkelin mukaan "halveksittava hyökkäys oli hyökkäys Ranskan kansaa sekä lehdistön ja sananvapautta vastaan". Euroopan komission puheenjohtaja Jean-Claude Juncker tuomitsi teon “sietämättömänä ja barbaarisena”.
Iskussa sai surmansa neljä lehden pilapiirtäjää, heidän joukossaan päätoimittaja Stephane Charbonnier. - järkyttynyt
Sitä kun niin helposti voisi luulla että voisi edes hetken hengähtää ennen seuraavaa suru-uutista islamista mutta ei Nyt tää elämä on tätä jatkuvaa islamin sontaa
Ja vielä kadulla pitää katsella noita kaapuakkoja ja jos vähän sanoo että hyh mitä tapoja kun muniakin kaivelee kävellessä oikein kuopusttaa sieltä takaa niin että oksennus meinaa tulla niin heti minä olen rasisti.
Pankaa nyt jo menee noi jokainnen islaminuskoinen myyös suomalaiset islaminuskoiset kun ovat kääntyneet - eihän tästä elämästä tälleen tule yhtään mitään.
Minä sanon ja kirjoitan - ja jonkun hirviön mielestä sanominen on rasismia
kun noi taas tekee ruumiita. Minä en saa sanoa että pelkään - Moverin mielestä olen rasisti kun pelkään. Että tämmöinenkin on rasismia, mutta sen sijaan Mover hänellä on tänäänkin juhlapäivä.
Nyt meen juomaa teetä. - järkkyy
Tämä nyt vaan ei ota loppuakseen taas pantivankeja
http://yle.fi/uutiset/montpellierissa_panttivankitilanne_kultasepanliikkeessa/7729238
Voiko islamin vihata vielä enemmän? - linjassa
Tämännäköinen nainen on menossa jonnekin maahan hakemaan turvapaikkaa
http://yle.fi/uutiset/media_yksi_ranskan_terroriepaillyista_saattoi_paasta_pakoon/7729226- välttäkää mustaa
Siinä näkee millainen vaikutus afrikkalaisilla on valeisiin naisiin. Miten toi nainen on voinut ottaa ylipäätään ton miehen - oksettavan näköinenkin. En siis edes tarkoita nahan väriä vaan ulkonäköä . Kaamee.
Ei toi nainenkaan ihan vaalee ole.
- hauskaton EU
Eipä ole enää hauskaa Euroopassa ikuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803