http://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/modern-love-to-fall-in-love-with-anyone-do-this.html?_r=1
Josko tästä olisi vaikka iloa teille.
Rakastumisohjeet
2
136
Vastaukset
- ktm-ytm
Ihan hauska juttu. Oikeastaan ei mitään vallankumouksellista, psykologiassa tiedetään hyvin, että esim. luokkahuone-tilanteessa, jossa samat toisilleen tuntemattomat ihmiset kohtaavat säännöllisesti, usein aiheuttaa ihastumisia. Tietenkin on asioita, jotka tekevät ihastumisesta/rakastumisesta johonkin ihmiseen vaivattomampaa (kuten biologiset seikat), mutta kuten tuossa jutussa yritetään sanoa, kyseessä ei ole mikään tahdoton reaktio. Ihminen voi joko myötävaikuttaa tai vastustaa ihastumista, on itsepetosta väittää muuta.
- piiloalfa
Olisinko paha ihminen, jos opettelisin nuo kysymykset ulkoa ennen treffeille lähtöä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244