Olen 15-vuotias tyttö. 161 cm / 62 kg
Ruokavalio:
- ei herkkuja
- 5 terveellistä ateriaa päivässä, normaalit annoskoot
- hedelmiä, hiilareita, vihanneksia, maitotuotteita ja lihaa
- ruokavalio gluteeniton
Liikunta:
- joka päivä yli 10 000 askelta
- 5 kertaa viikossa salilla
- 2 kertaa viikossa tanssitunti
- 4 tuntia viikossa koululiikuntaa
/// kulutus joka päivä aktiivisuusrannekkeeni mukaan yli 2000 kcal
Onko siis kaikki kohdallaan? Haluaisin kroppani kuntoon (varsinkin kesäksi) ja onhan mulla motivaatiota. Puuttuuko jotain?
Kaikki ihan ok?
4
74
Vastaukset
Karppaus on helpoin tapa laihtua, ja terveellistä. Ainut vika siinä että se tarvii perehtymistä aikapaljon.
- ei ole vaikeeta
Just ja sit ku ei halua enää karpata tulee kilot kohisten takasin jo sillä pelkästään laihtuu kun jättää turhat herkut pois lisää reilusti kasvisten ja juuresten syöntiä
- 454
ei ole vaikeeta kirjoitti:
Just ja sit ku ei halua enää karpata tulee kilot kohisten takasin jo sillä pelkästään laihtuu kun jättää turhat herkut pois lisää reilusti kasvisten ja juuresten syöntiä
Itse asiassa se tuleva paino mikä tulee karppaamisen lopettamisesta on vettä.
Karpatessa insuliinia on verenkierrossa vähemmän mikä johtaa siihen että elimistö heittää vettä jokusen litran ulos. Matalan insuliinin takia karppaajat ovat usein ns.löysän näköisiä ja näyttää että heillä ei ole kunnolla lihaksia koska lihaksissa on vähemmän vettä. Tämä on helppo korjata vaikka nipulla banaaneja ja kannullisella vettä. Insuliinin ollessa matalalla keho suosii enemmän rasvojen polttamista. - vxz
454 kirjoitti:
Itse asiassa se tuleva paino mikä tulee karppaamisen lopettamisesta on vettä.
Karpatessa insuliinia on verenkierrossa vähemmän mikä johtaa siihen että elimistö heittää vettä jokusen litran ulos. Matalan insuliinin takia karppaajat ovat usein ns.löysän näköisiä ja näyttää että heillä ei ole kunnolla lihaksia koska lihaksissa on vähemmän vettä. Tämä on helppo korjata vaikka nipulla banaaneja ja kannullisella vettä. Insuliinin ollessa matalalla keho suosii enemmän rasvojen polttamista.Oot täydellinen noin :))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244