Elikkä tuolla on keskustelu jossa listataan ärsyttäviä nimiä niin listataan tänne kivoja/ihania nimiä c:
itse tykkkään paljon tytöistä: Katariina, Roosa ja Liisa pojista: Tommi, Nipa, Mikko ja Sami :3
Ihanimmat nimet ikinä
9
162
Vastaukset
- laamalammas
Jorma Jortikka on myös aika kiihottava nimi...
- oikealaamalammas
Onko ihan pakko -.-
- Ihanianimiä
Tytöllä esim Emilia, Melissa, Alisa, Sofia, Erica, Nelly :) Pojalla esim Joona, Jesse, Elias, Viljami, Eetu ja Mikael :3
- Jjjjd
Ihanianimiä kirjoitti:
Tytöllä esim Emilia, Melissa, Alisa, Sofia, Erica, Nelly :) Pojalla esim Joona, Jesse, Elias, Viljami, Eetu ja Mikael :3
Ona, ilona, larissa, kiira
- 6+14
Laitan jotain naisten nimiä, näillä kaikilla nimillä on mulle joku merkitys (Elsassa ei Frozen ;)) ja siks kai tykkään niistä. :D Mut: Lisa, Helena, Sini, Anne, Tanja, Elise ja Elsa.
- tursas1
Tätähän on tutkittukin epävirallisesti: http://lintukoto.net/tutkimus/kirjaimet/tulokset.php
Saana, Jaana, Anna, Ansa, Nana ovat listan kärjessä. Rumimpia Pyry, Pär, Yrjö, Päivö. - hehee :D
Pojat: Eetu, Jesse, Joona, Niilo, Daniel, Miko(En tiiä luetaaks tota nimeks mut se on aik söde :D) yms.
Tytöt: Julia, Hilla, Nella, Camilla, LottA, Maria, Ella, yms. Nää tyttöjen nimet on mun lemppari järkäs, eka on lemppari ja varmaa kamalimman löytäisin mut täshän haluttii lempparei, heh.- heheee
Huppista keikkaa, Emilia unohtu D:
- 1+4
Pakko myöntää että varmaan maskuliinisin ja sitä myötä ehdottomasti coolein ja parhain miehen nimi on Yrjänä. Mut tutuille ihan vaan Ykä. Pitäisiköhän sitä vaihtaa oma nimi tuohon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015