Missä biisissä/biiseissä on teijän mielestä parhaat sanotukset?
Parhaat Lyriikat?
14
1467
Vastaukset
- croww
The 69 Eyesin Stolen Seasonissa on erittäin nätit.
- Sielunvihollinen
Kyllä cmx omistaa kaikkien aikojen hienoimmat lyriikat suomi-rock historiassa. Esim. Sielunvihollinen, saatana, siivekäs ja vallat ja väet. Ja monta muuta. Muut suomi bändit tuntuvat kovin vajailta CMX:n lahjakkuuden rinnalla muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta
- Rapist
Ei tätä tarvii edes perustella
- Minde Mande
Mun mielestä Guano Apesin Never Born-biisi on todella hieno. Samoin myös esimerkiksi kaikki the Clashin biisit, joissa otetaan kantaa johonkin yhteiskunnalliseen epäkohtaan.
Periaatteessa koko Clashin London Calling-levy on täynnä oikeanlaista asennetta ja hienoja oivalluksia ja sanaleikkejä myös lyriikoiden puolella. Aivan mahtavaa.. Onhan niitä hienoja lyriikoita paljon, eikä nyt tule mieleen puoliakaan...
- FaNdRa
Kyllä noiden kolmen bändin suurinoasa biiseistä koskettaa sen verran mun elämää että ei oo kyl mulle viel tullu muita niin kovaa kolauttaan päähän..
- napakka
näin on!
- parhaat
Ismo Alanko ja Jarkko Martikainen..siinä on kaksi mielestäni parasta..
- Goblins dance
Yhdyn ihan täysin noihin edellisiin, martikainen ja yrjänä on lahjakkaita sanoittajia.
Biisejä sitten voisi sanoa
Dead can dance - Don't fade away
Nätit sanat ja täydellisesti sovitettu!
Blue oyster cult - Don't fear the reaper
Ei kaipaa perusteluja.
My dying bride - For my fallen angel
Tässä on sama kuin ensimmäisessä piisissä.Yksinkertasesti vaan täydellinen. - super 69 fani
ehdottomasti the 69 eyesin biisissä: hevioso!!! se on maailman parasta musaa!!♥♥
- Miiuu
Avril lavignella.
- L86
1.Indica: ikuinen virta ja ihmisen lento
2.T.Rautiainen ja trioniskalaukaus:Lintu
on niitä paljon muitakin mutta kun ei jaksa luetella kaikkia.. - Turjake
Eppujen 'Kaikki häipyy, on vain nyt'-kappaleessa on varsin mainiot lyriikat.
- tanskuliiiini
justin bieber baby
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244