Herätystä Vaasassa

Herätystä Vaasassa

Ystäväni Jari soitti minulle ja kertoi, että Vaasassa on alkanut hengellinen herätys.

Vaasan lyseon lukiossa opiskelevat kolme uskovaa tyttöä olivat päättäneet alkaa rukoilla yhdessä Vaasan puolesta. Jumala oli sanonut heille: ”Menkää Vaasan kaduille ja rukoilkaa sairaiden puolesta, niin minä parannan heidät.”

Tytöt tekivät kuten Jumala kehotti ja alkoivat rukoilla sairaiden puolesta, jotka parantuivat.

Sen jälkeen tytöt menivät rehtorin luo ja sanoivat: ”Muslimit saivat puhua äskettäin islamista koulussamme. Voisimmeko me puhua Jeesuksesta ja Suomen vallitsevasta uskonnosta, kristinuskosta? Rehtori vastasi: ”Olkaa hyvä, juhlasali on teidän.”

Tytöt puhuivat lukion oppilaille juhlasalissa Jeesuksesta. Puheet saivat aikaan voimakkaita reaktioita. Oppilaita halusi tulla uskoon. He huusivat: ”Me tahdomme saada tuota samaa mitä teillä on!”

Jari kertoi, että hän on kuullut, että hengellisen herätyksen merkkejä on myös Turussa, Kuopiossa ja Tampereella.

6

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, kyl kyl.

No jos Jari kertoi, niin sitten on aivan varmasti näin käynyt. Varsinkin nämä parantumiset. Eihän meillä ole mitään syytä epäillä Jaria. Kyllä Jari varmasti on ollut paikalla ja tietää mitä tapahtunut.

• hyvä jos niin

Melleri uumoili saarnassaan että nuoria tulee vielä uskoon.

• ei yhtään

"Tytöt tekivät kuten Jumala kehotti ja alkoivat rukoilla sairaiden puolesta, jotka parantuivat."

ja näistä parantumisista on todisteita? niin aina, ei milloinkaan yhtään todistetta jumalan tekemistä parantumisista. pelkkää kuvittelua ja luulottelua kuten harhoihin kuuluukin. sitä paitsi on sairauksia jotka parantuu lähes aina itsestään ja sairauksia joista ei ole kukaan parantunut.

annahan yksi esimerkki missä jumala on jalattomalle antanut uudet jalat. vai menikö liian haastavaksi ihmeeksi kaikkivoipalle jumalalle?

• epäilijä

Mun täytyy tunnustaa että epäilen tuota aloitusta. Varsinkin tuo loppu, jossa oppilaat olisivat huudahtaneet:
      ”Me tahdomme saada tuota samaa mitä teillä on!”
      Tuollanen lause vaan ei oikein mene nykynuorison suuhun.. jotenki vanhanaikaista kieltä..

Hienoa jos asia on totta, ja jos se on totta, niin varmasti kuulemme näiltä parantuneilta ja uskoontulleilta tapahtuneesta.

• epäilijä2

Helluntailaisuus-karismaattista hapatusta josta todellisuus ja totuus on kaukana.

• Että näin

Niin, luulisi kuitenkin, että jos puheet lukiossa aiheuttavat "voimakkaita reaktioita", joku kaivaisi kännykkäkameran esiin ja video olisi saman päivän aikana Youtubessa.
        Tervetuloa nykyaikaan, kameroita on kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7485
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      260
      4653
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4535
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3277
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe