musiikki

yksinäinen laulelija

Morjensta. Löytäisinköhän tämän kautta sinua ihmistä/ystävää, joka rakastat pianon, kitaran soittamista tai laulaminen on lähinnä sydäntäsi ja musiikki kuuluu jollain tavalla joka päiväiseen elämääsi.

Tässä hieman itsestäni. Olen 27v melko ujo, huumorintajuinen ja omille tempauksilleen naurava naisen alku Oulusta. Olen harrastanut laulamista koko ikäni pikku mukulasta alkaen . Tällä hetkellä reenailen ääntäni kotoa käsin karaoken merkeissä päivittäin, jotta ääneni ei pääse ruostumaan. Kaverikseni olen kaipaillut ystävää jonka kanssa voisin jakaa tämän yhteisen harrastuksen. Olen vain aika ujo niin ajattelin tämän kautta kokeilla onneani ensin. :)

7

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan turhaa

Ei täältä mitään kunnollisia harrastus kavereita löydä!!! Turhaan täältä etsit....

• lauletaan yhdessä

Moi! voiko sinuun ottaa yhteyttä sähköpostilla? täällä olisi karaokea lauleskeleva ja kaipailisin myös kaveria harrastukseen..

• yksinäinen laulelija

Hei ja mukava että vastasit viestiinii. :). Mulle voi kirjoitella osoitteeseen fuksiakuksa@luukku.com

• lauletaan yhdessä
        yksinäinen laulelija kirjoitti:

Hei ja mukava että vastasit viestiinii. :). Mulle voi kirjoitella osoitteeseen fuksiakuksa@luukku.com

Hienoa! kiitos kovasti. Minäpä laittelen sinulle viestiä, niin tutustutaan paremmin yhteisen harrastuksen merkeissä!

• kotimuusikko

No täällä olisi yksi pianoa ja ukulelea soittava mies. Harmi vaan, että asun täällä toisella puolella maata...

• reqygetr

wow, oot taitava jos soitat yhtäaikaa molempia.

• kotimuusikko

En sentään yhtäaikaa, mutta erikseen kyllä. Pianoa tosin enemmän, kun se on mun ykkössoitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe