Jos koneelle tulee virus niin ilmoittaako AVG?
Entäs AntiVir?
Ilmoittaako AVG viruksesta?
6
694
Vastaukset
- seeker04
Kyllähän ne molemmat sen ilmoittaa... Ainakin AVG en oo koittanut antiviriä ikuna...
Kun ei ole ikinä mitään ilmoittanut ellei ole erikseen skannannut. Käyn vielä asetukset läpi jos siälä on jotaki.
- Timo
Kyllä AVG Anti-Virus sekä AntiVir Personal Edition ilmoittavat viruksesta.
- dadfd
Jos on virustietokanta päivitetty, pitäisi virusten löytyä. Ja kannattaa pitää päällä sekin säätö, että etsii myös järjestelmätiedostoista.
- Hana
Kysyn tässä nyt otsikon omaisesti, että minkälaiset asetukset teillä on AVG:ssä ja löytääkö ohjelma teistä hyvin viruksia kuin esimerkiksi joku maksullinen ohjelma!?
- Fox
Hana kirjoitti:
Kysyn tässä nyt otsikon omaisesti, että minkälaiset asetukset teillä on AVG:ssä ja löytääkö ohjelma teistä hyvin viruksia kuin esimerkiksi joku maksullinen ohjelma!?
Vaihdoin juuri illalla tähän läppäriin maksullisen tilalle uuden AVG7:n ja sepäs löysikin trojan dialerin. Maksullinen ja raskas edeltäjä ei sitä ollut havainnut(ei ollut se suomalainen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294