Olen johtaja yritys, joka tarjoaa taloudellista tukea yksityisille lainan muodossa. Luotonannon ehdot ovat erittäin suotuisat. Vuotuinen korko on kiinteä ja se on 2%. Emme vaadi vakuuksia ennen lainan myöntämistä. Joten jos etsit lainaa, ota yhteyttä minuun ja voit olla. Aiomme olla nopea teidän pelastus. Meihin yhteyttä sähköpostitse: suomikredi@gmail.com
Hinta: 00
Yhteystiedot: suomikredi@gmail.com
O: Laina ei-pankki edullista yksilöitä.
3
89
Vastaukset
- jor2
hei.olen työttömänä nyt kun on sairauden kuntoutus kesken joten ei rahat riitä hankkimaan asuntoa koska kuntoutus tuki ei riitä asunnon hankkimiseen ja kalusteisiin.olen ollut asunnoton pari kuukautta kun erosimme avovaimoni kanssa.
olisi pelastus saada lainaa asunnon vuokriin ja huonekaluihin.nyt on toddella tiukkaa rahan kanssa kun sain 1200e vero mätkytkin. saan kuukaudessa 2000e bruttona joten voin maksaa 2-3000e lainan nopeasti pois.
Jori Kuosmanen puh:0466875922 - eaet
Hei , jos firman osoite on gmailissa... kehotan varovaisuuteen.
- huhhai
Olet aivan oikeassa. Noin huomolla suomenkielellä kirjoitettu teksti on pelkkä käännösohjelmalla tehty huijaus.
Oletettavasti lainatarjouksen pohjana on lähettää rahaa lainan antajalle tai jollekin välittäjälle, että rahaa voisi lähettää/ tarkistaa vakuuksia tms. Sitten menetti nekin rahat. Että mielestäni suomi24 pitäisi poistaa tuollaiset ilmoitukset. Rikollista huijausta mitä todennäköisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164