Kukako lie, ei tietoo,kuka tietää ?
Kuka Mikkelin rikkain?
17
1597
Vastaukset
- minä tietenkin
Se jolla on eniten rahaa ja omaisuutta.
- katteus
Mun naapurilla on ainaki enemmän fyrkkaa kun mulla. Ainaki sillä on uuvempi auto kun mulla. Se on varmaan se.
- 45jk
Rikkain on se joka on onnellisin. Ja onnea taas raha ja varallisuus eivät takaa. Henkinen rikkaus on tärkeämpää.
- Luuseri!
Noin sanoo köyhä!
- fgh675
Luuseri! kirjoitti:
Noin sanoo köyhä!
Noin sanovat monet viisaat ajattelijat, ja tottahan se on, onnellisuus on rikkautta.
- Rahanäkyy
Varmaan joku kellä on HD.
- Ekomies kaiken ties
Ekotorin pyörittäjä.
- Lenita Valpas
Toivakka, sillä on suomen kovin jääkiekkojoukkue Mikkelin Jukurit!!
- Näin on...
Jukka. T. Mikkelin rikkain mies.
- En ainakaan minä
Ei lähelläkään. Eiköhän eräs linja-auto yrittäjä mene kirkkaasti Jukka T:n ohi. Ja muitakin on aikamoinen liuta. Esim. Esko T.
- kooolinki
Toivakka ei ainakaan ole viisain saati järkevin. Eli siinä se nähdään ettei pelkästään rahalla tee itsessään mitään.
- Ei rikkaan edes
tarvitse ajatella sellaisia asioita kuin täällä köyhät luulevat. Ne ajattelee vähän suurempia taloudellisia kuvioita.
- Se rikkain
Minä tiedän, se olen minä!
- Anonyymi
Miksi köyhät ei hanki rahaa? Köyhä ei voi ostaa mitä haluaa, eikö ole surkeata?
- Anonyymi
Minulla on 3.2 miljoonaa ja sillä ollaan hyvinkin korkealla tässä kaupungissa.
- Anonyymi
Ihan varmasti on..minulla on miljardi
- Anonyymi
Möreä-ääninen eks kansanedustaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937