Mietin tässä että kun miehet usein väittävät että naiset nauttivat siitä kun joku tarrautuu kiinni peppuun tai rintoihin niin kuinka moni naine tästä oikeasti pitää ja miten koette asian? Itse en pidä yhtään, toki nostaa itsetuntoa jos joku pitää seksikkäänä mutta mieledtäni sen sanominen riittäisi minulle sillä ventovieraan miehen käsi takapuolella on ällöttävä kokemus... varsinkin kun mies ei edes vaivaudu tarkistamaan kiinnostaako naista tai onko kenties varattu
miesten tapa tarrata kiinni baarissa
1
120
Vastaukset
Enemmän mua inhottaa ne miehet, jotka luvatta pyrkii hivelemään mun paljasta reittä aivan liian ylhäältä tai sitten että he yrittää työntää kättään mun hameenhelman alle puristelemaan kädellään mun pakaroita ja saada sormiaan pikkareiden alle. Rintoihini eivät miehet ole kyllä suoraan tarranneet. Jos taas mä oon antanut sille kopeloinnille hiljaisen suostumuksen, en pidä sitä ollenkaan niin pahana. Saatanhan minäkin kokeilla samalla mun sormillani hieman miehen "varustusta". Sitäpaitsi sormus mun nimettömässä tuntuu olevan monelle miehelle ylimääräinen kiihoke koettaa päästä kontaktiin mun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319