En ole vähään aikaan käynyt Espanjassa.Miten siellä(Torressa)on hinnoille mahtanut tapahtua?Ovatko nousseet?Mitä maksaa esim.tupakka,olut,juusto(Manchego),jne.Olen yrittänyt löytää netistä Supersolin.Mercadonan ja Carrefourin hintoja mutta en oikein löydä mitään järkevää.Voisiko joku pistää vähän tietoa.Viisastelijat,älkää vaivautuko.Kiitos.
Hinnat
supersol
4
308
Vastaukset
- Hintoja
Tuosta löytyy supermarkettien hinnat: http://www.tiendeo.com/Torremolinos
- supersol
Suuret kiitokset.
- Toistekin
Olin Fuengirolassa elokuussa 2014. Silloin Mercanonassa oluttölkki makso 0,22€. Tupakka (Pall Mall) muistaakseni hieman yli 4€. Ruokien hintoja en paljon merkille laittanut patonkeja - kuten meillä minipatongit - makso 1€/ 5kpl. Ruokakassi tuli kyllä ihan huomattavasti halvemmaksi kun täällä Suomessa.
- supersol
Kiitokset taas.Nyt on sitten jotain kättä pidempää kun lähtee matkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823