ostetaan viljakäärme kohtuu hintaan mieluiten normaalin värinen mutta muitakin värejä saa tarjota. käärmeen tulee olla kesy, terve ja sen pitää syödä hyvin. mulla on jo terraario käärmeelle joten väin eläin puuttuu.asun keravalla.
Ostetaan viljakäärme
6
929
Vastaukset
- jerw
Pitääkö olla poikanen vai käykö jo vähän kokeneempi versio esim. 1.5 vuotta vanha? (hesasta löytyis uros) Kerran se on heittänyt mällit naaraaseen ja tuloksena oli poikasia, että se on myös kyvykäs eikä mikään tuhkamuna.
- jerw
Se on normaalivärinen.
- Toni
jerw kirjoitti:
Se on normaalivärinen.
juu eli onko käärme käsikesy? syö hyvin ja minkä pitunen ja paksunen? oisko sulla kuvii laittaa mun osotteeseen ctrl_17@hotmail.com.
- corn
Hei!
Mulla on vuoden ikäinen poika viljis myös vailla kotia, kesy, terve ja toimii moitteettomasti.
Voin laitella kuvia sähköpostiin.- Toni
juu eli onko käärme käsikesy? syö hyvin ja minkä pitunen ja paksunen? oisko sulla kuvii laittaa mun osotteeseen ctrl_17@hotmail.com. ja minkä värinen se on.
- A-mjh
Omat lempparivärit on snow ja candy cane se on sellanen pirteen värinen et tulee oikeesti hyvä mieli ku kattoo candycane väristä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106