Gigantti teki oharit!

TheManWithNoName

V-käyrä on ollut tällä viikolla korkealla...
Tilasin maanantaina Gigantin puhelinmyynnistä uuden pesukoneen asennuksineen. Se piti toimittaa ja asentaa tiistaina. Minun piti olla varautunut olemaan kotona klo 12:sta 18:aan. Sanoin tarvitsevani myös tärinänvaimennuskumit koneen alle. Tilausvahvistuksessa, jonka sain sähköpostiini, mainittiin ne sekä asennus ja vanhan koneen poisvienti.
Tiistai koitti. Sain aamupäivällä tekstarilla vahvistuksen toimituksesta. Mutta kukaan ei tullut eikä edes soittanut.
Eilen keskiviikkona sovittiin, että toimitus ja asennus tapahtuisi tänään. Minun piti jälleen olla varautunut olemaan kotona klo 12:sta 18:aan, klo 14–18 ei kuulemma ollut "riittävä ikkuna". Korostin puhelimessa, että tärinänvaimennuskumit ovat tärkeät, koska lattiassa on kaivon takia huomattava kaato. Hyvitykseksi tiistaisesta oharista asennus luvattiin maksutta.
Kun miehet tänään tulivat, kumeja ei ollut mukana eikä heillä ollut tilatusta asennustyöstä mitään tietoa. He yrittivät saada minulta allekirjoituksen rahtikirjaan ja sanoivat, että toisivat kumit myöhemmin. Sanoin, etten allekirjoita yhtään mitään, ennen kuin kone on paikoillaan ja kumitassut sen alla.
Koska toimitus ei tänään tapahtunut tilaamallani tavalla, ilmoitin Gigantille katsovani tilaussopimuksen rauenneeksi sopimusrikkomuksen johdosta. Kaksi työpäivää tuhraantui ko. paskalafkan vuoksi.
On se kummallista, että myyntiä pitäisi saada aikaan, mutta asiakkaasta ei osata huolehtia!
Olen ostanut runsaan neljän vuoden aikana Gigantista tietokoneen, television, kännykän ja mikroaaltouunin ynnä muuta pientä. En osta sieltä enää ikinä yhtään mitään!

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei giganttiin

Tyhmyydestä sakotetaan.

• Pöllöjä

on sinullakin murheet, iso mies itkee.. Osta kone.. Vie ite ja asenna !! Toivotonta, täällä uliset.. Ymmärtäähän sen jos ei pysy meisseli omassa kourassa !

Asiaa : giganttinen asennuksista vastaa alihankkija, koneasenneksia yhdellä työparilla on useita jopa 13 - 20 konetta/ päivä. Nämä tekevät fyysistä pitkää työpäivää, juoksevat ilman taukoja. Suurin ongelma muodostuu varmasti yksinkertaisesta ongelmasta.. Kaikki haluavat koneensa klo 12 - 18 välisenä aikana. Minulla ei ole ollut ongelmia ostamisenkin tuotteiden / lisäpalvelujen kanssa kyseessä liikkeessä asioidessani.

• Sopimusrikkomus!

Jos kaikki haluavat koneensa klo 12-18 välisenä aikan ja koneen asentajien täytyy tehdä jopa 20 konetta/päivä on Gigantin vika, jos ei aikataulut pidä.
        Se on selvää asiakkaan halveksuntaa ja välinpitämättömyyttä.

• ei koskaan

Et ole ainoa pettynyt.
      Odotin kuukauden ennekun sain asiat kuntoon.
      Mutta totuus on.
      Vain tyhmä ostaa Gigantista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe