Ajokeli muuttuu huonoksi koko maassa.Vältä Ladalla liikkumista, jos olet onnistunut saamaan sen käyntiin, vaikka on talvi. Hinausautot eivät ehdi teitä kaikkia hinaamaan.
Varoitus Ladojen omistajille
9
125
Vastaukset
- Ferdinand Porsche
Vieläkö ahistaa vai helpottiko jo?
Hurrit on kanssa sellaisia että ne ei uskalla edes mennä ulos jos tulee lunta. - Kanto.
Sen verran on minullakin itsesuojeluvaistoa tallella, etten Ladalla aja metriäkään, jos on liukasta tai loskaista.
- Hinauspalvelun kuski
Olisitte uskoneet hyvät ladistit. Olen jo kuskannut ojista ja kolaripakoilta 27 Ladaa Kuusakoskelle ja kymmeniä on vielä odottamassa. Länsiautoja ei ole tarvinnut hinata.
- Runko.
Helkama ( takaveto ) kulkee kyllä lumessakin mutta ohjastajan kunto on nyt vähän niin ja näin. Tämän rospuuttokauden olen ihan reilusti vetänyt nelivedolla alkosta slummiin.
- rauhallista
eihän ladoja enää edes ole niin monta.Nuoret ajaa amis bmv mutkat
kallioon.
- ei lada ollu
Tapasin just ojassa toyotalla käyneen oli päässy pois hyvä.
- Romut talteen.
Meillä ilonpäivä länsiautoilijoilla surunpäivä.
TV: Hinauspalvelu.- länsiautoilija
Eilinen oli meille länsiautoilijoille ilonpäivä. Valtava määrä Ladoja saatiin Kuusakoskelle.
- en saanut
Ladaa käyntiin niin enpä ole ojassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337