Vippiys ??
Paljonko olisit valmis maksamaan Vip-oikeuksista ?
Paljonko olisit valmis maksamaan chat - huoneen sisäänPääsy maksuna ?
Maksullinen
20
1603
Vastaukset
en mitään siitä saisi maksaa
ajan perusteella chattaajille
15 euroa tunti.- Sättäri
päivän paras :D, kannatetaan! *nauraa*
- EIIen
korvaisi sätin aiheuttamat *kunnianloukkaukset* ja *kotirauhan häirinnät* ?
PÖH
Saanko nauraa =?
Vai laulanko =?
- pih
Ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.
Sisäänpääsymaksu on yhdyssana.
Vippeydestä luultavasti olisit valmis
maksamaan kuukauden eläkkeesi.
Mitä muuta eriskummallista oudossa
nupissasi liikkuu?- EIIen
* YjP on valmis antamaan puolestasi SättiTaivas Osuutensa, jos pihiset ja puhiset pikkaisen lisää*
- huoks..
EIIen kirjoitti:
* YjP on valmis antamaan puolestasi SättiTaivas Osuutensa, jos pihiset ja puhiset pikkaisen lisää*
Jokohan alat kohta vihdoin tajuta, kuinka arvottomia ovat nämä sinun kirjoituksesi ja kuinka vastailet kirjoituksiis...etkö jo tajua että kaluat kuivaa luuta, jota oot repostellut pitkin ja poikin sättiäkin, luulit varmaan että saat nimelläsi aikaan jonkun ryntäyksen tänne palstalle, vaan eipä taida tulla, muutakuin muutama kyllästynyt lausunto...HyVää JouLua sinuLLekkin :))
- EIIen
huoks.. kirjoitti:
Jokohan alat kohta vihdoin tajuta, kuinka arvottomia ovat nämä sinun kirjoituksesi ja kuinka vastailet kirjoituksiis...etkö jo tajua että kaluat kuivaa luuta, jota oot repostellut pitkin ja poikin sättiäkin, luulit varmaan että saat nimelläsi aikaan jonkun ryntäyksen tänne palstalle, vaan eipä taida tulla, muutakuin muutama kyllästynyt lausunto...HyVää JouLua sinuLLekkin :))
sulla taitaa olla joku Tulva Päässäsi ::: pöh.
Miksi yrität tyrkyttää omia ajatuksiasi ja selvitellä niillä minun kirjoituksiani ?
* huokaile sie vaan ,, mie pitelen EIIeniä *
Moni varmaan muistaa miten alkuaikoina, kun VIP-järjestelmä tuli, sen sai tilata itselleen viikoksi tekstiviestillä. Hintaa en kyllä muista. Ei tainnut kovin hyvä bisnes tuo olla kun lopettivat systeemin. En usko että se nytkään mikään rahasampo Enirolle olisi.
- marshall
..voisin kyllä tilata itselleni sefun oikeudet..vaikkapa päiväksi :D
- EIIen
Vastauksestasi.
Minä olen ollut suomipalvelimella vasta 1½vuotta.
EIIen kirjoitti:
Vastauksestasi.
Minä olen ollut suomipalvelimella vasta 1½vuotta.
Danke :DKukaan tosiaan haluaa VIP-oikeudet? No vastaus varmaan on ja onkin, että kaikki nuo sättiriippuvaisuudessaan roikkuvat. Tämä riippuvaisuus on todellakin aika paha sairaus. Silti teille VIPeiksi haluaville. HyVäÄ JoUlUa, Ellenin tapaan! ehe ehe ehe
- EIIen
Cuccuu kirjoitti:
Kukaan tosiaan haluaa VIP-oikeudet? No vastaus varmaan on ja onkin, että kaikki nuo sättiriippuvaisuudessaan roikkuvat. Tämä riippuvaisuus on todellakin aika paha sairaus. Silti teille VIPeiksi haluaville. HyVäÄ JoUlUa, Ellenin tapaan! ehe ehe ehe
sanopa se .. miksi on keksitty Vippaus :D
Meille ... Teille.. Heille...
* VipByChat *
Mikä sinua joulussa naurattaa ?=)
ja sitä paitsi se on HO HO HO HO
Joulun lyhenne :D
- PuskaJussitar
Sinähän olet joka toinen päivä luovuttamassa VIPpeyttäsi pois ja joka toinen päivä mankumassa sitä takaisin. Etkö osaa päättää? Huomaatko itse epäloogisuutesi? Saatat sefut aika noloon tilanteeseen pyytämällä pois VIP-oikeuttasi ja sitten seuraavana päivänä mankumalla sitä takaisin. Ymmärrätkö yhtään, mistä puhun?
Haluat varmistaa, että eläkkeesi pienuudesta johtuen kerran maksamaasi et ole heti luovuttamassa pois? - ei ymmärrä -
PeeJii- EIIen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En keskustele vippiydestäni kanssasi.
Pyydän Anteeksi, jos se loukkaa sinua.
Tarvitseeko sinun Ymmärtääkään asioita,
jotka eivät sinulle Honey Kuulu :D
Hyvää Ekaa AdventtiSunnuntaita
terveisin Ellen 40
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ - Duracellman
EIIen kirjoitti:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En keskustele vippiydestäni kanssasi.
Pyydän Anteeksi, jos se loukkaa sinua.
Tarvitseeko sinun Ymmärtääkään asioita,
jotka eivät sinulle Honey Kuulu :D
Hyvää Ekaa AdventtiSunnuntaita
terveisin Ellen 40
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hyvä Ellen
Mikäettei, jokaiselle sitä mitä sovitaan.....fair Play ---- - EIIen
Duracellman kirjoitti:
Hyvä Ellen
Mikäettei, jokaiselle sitä mitä sovitaan.....fair Play ----*hymy*
PUssKiss :D
Halaus :D
- Rymy
Eiköhän koko vippeys kuulu huuhaa-luokkaan. Jos ei muulla pääse pätemään niin sitten ehkä voisi harkita. Jos siis minulle maksetaan. Oman elämäni vippi olen kyllä ihan ilmaiseksi.
- EIIen
olen myös kyseenalaistanut systeemin arvojärjestelmän, ketä vippiys palvelee...
Minkä arwoinen vip-oikeus on "aikuisten oikeesti"?
Onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä ?
*cuccuu*
E¶¶eN
- tyhjän nauraja
mutta tyhmät höpöttäjät voisi poistaa jo eka tervehdyksen perusteella. myöskin luku- ja kirjoitustaito olisi hyvä opetella, ettei tekisi alkeellisia virheitä esim. isojen ja pienien kirjaimien kanssa.
paljonko elleni ite maksaisit (jos ois sättimaksu) että saat meidän ns. riemuna täällä olla??- EIIen
luotan systeemiin,,, kun olen sättiHuoneessa oppinut tämän Sefu - järjestelmän turvallisuuden..
Eikö lainkuuliaisuus ole kaiken a ja o ?
;D
ps. ketkä on ME ?
Saanko olla utelias ?
Puhutko monen Suulla ?
* heräs kysymys taas ? *
* vai vaivaako jakautunut nauruTila * = BelleOLO :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864