Maksullinen

EIIen

Vippiys ??

Paljonko olisit valmis maksamaan Vip-oikeuksista ?

Paljonko olisit valmis maksamaan chat - huoneen sisäänPääsy maksuna ?

20

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mitään siitä saisi maksaa
      ajan perusteella chattaajille
      15 euroa tunti.

• Sättäri

päivän paras :D, kannatetaan! *nauraa*

• EIIen

korvaisi sätin aiheuttamat *kunnianloukkaukset* ja *kotirauhan häirinnät* ?

PÖH

Saanko nauraa =?
        Vai laulanko =?

• pih

Ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.

Sisäänpääsymaksu on yhdyssana.

Vippeydestä luultavasti olisit valmis
      maksamaan kuukauden eläkkeesi.

Mitä muuta eriskummallista oudossa
      nupissasi liikkuu?

• EIIen

* YjP on valmis antamaan puolestasi SättiTaivas Osuutensa, jos pihiset ja puhiset pikkaisen lisää*

• huoks..
        EIIen kirjoitti:

* YjP on valmis antamaan puolestasi SättiTaivas Osuutensa, jos pihiset ja puhiset pikkaisen lisää*

Jokohan alat kohta vihdoin tajuta, kuinka arvottomia ovat nämä sinun kirjoituksesi ja kuinka vastailet kirjoituksiis...etkö jo tajua että kaluat kuivaa luuta, jota oot repostellut pitkin ja poikin sättiäkin, luulit varmaan että saat nimelläsi aikaan jonkun ryntäyksen tänne palstalle, vaan eipä taida tulla, muutakuin muutama kyllästynyt lausunto...HyVää JouLua sinuLLekkin :))

• EIIen
        huoks.. kirjoitti:

Jokohan alat kohta vihdoin tajuta, kuinka arvottomia ovat nämä sinun kirjoituksesi ja kuinka vastailet kirjoituksiis...etkö jo tajua että kaluat kuivaa luuta, jota oot repostellut pitkin ja poikin sättiäkin, luulit varmaan että saat nimelläsi aikaan jonkun ryntäyksen tänne palstalle, vaan eipä taida tulla, muutakuin muutama kyllästynyt lausunto...HyVää JouLua sinuLLekkin :))

sulla taitaa olla joku Tulva Päässäsi ::: pöh.

Miksi yrität tyrkyttää omia ajatuksiasi ja selvitellä niillä minun kirjoituksiani ?

* huokaile sie vaan ,, mie pitelen EIIeniä *

• Moni varmaan muistaa miten alkuaikoina, kun VIP-järjestelmä tuli, sen sai tilata itselleen viikoksi tekstiviestillä. Hintaa en kyllä muista. Ei tainnut kovin hyvä bisnes tuo olla kun lopettivat systeemin. En usko että se nytkään mikään rahasampo Enirolle olisi.

• marshall

..voisin kyllä tilata itselleni sefun oikeudet..vaikkapa päiväksi :D

• EIIen

Vastauksestasi.

Minä olen ollut suomipalvelimella vasta 1½vuotta.

• Cuccuu
        EIIen kirjoitti:

Vastauksestasi.

Minä olen ollut suomipalvelimella vasta 1½vuotta.

Kukaan tosiaan haluaa VIP-oikeudet? No vastaus varmaan on ja onkin, että kaikki nuo sättiriippuvaisuudessaan roikkuvat. Tämä riippuvaisuus on todellakin aika paha sairaus. Silti teille VIPeiksi haluaville. HyVäÄ JoUlUa, Ellenin tapaan! ehe ehe ehe

• EIIen
        Cuccuu kirjoitti:

Kukaan tosiaan haluaa VIP-oikeudet? No vastaus varmaan on ja onkin, että kaikki nuo sättiriippuvaisuudessaan roikkuvat. Tämä riippuvaisuus on todellakin aika paha sairaus. Silti teille VIPeiksi haluaville. HyVäÄ JoUlUa, Ellenin tapaan! ehe ehe ehe

sanopa se .. miksi on keksitty Vippaus :D

Meille ... Teille.. Heille...
        * VipByChat *

Mikä sinua joulussa naurattaa ?=)

ja sitä paitsi se on HO HO HO HO
        Joulun lyhenne :D

• PuskaJussitar

Sinähän olet joka toinen päivä luovuttamassa VIPpeyttäsi pois ja joka toinen päivä mankumassa sitä takaisin. Etkö osaa päättää? Huomaatko itse epäloogisuutesi? Saatat sefut aika noloon tilanteeseen pyytämällä pois VIP-oikeuttasi ja sitten seuraavana päivänä mankumalla sitä takaisin. Ymmärrätkö yhtään, mistä puhun?

Haluat varmistaa, että eläkkeesi pienuudesta johtuen kerran maksamaasi et ole heti luovuttamassa pois? - ei ymmärrä -

PeeJii

• EIIen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        En keskustele vippiydestäni kanssasi.
        Pyydän Anteeksi, jos se loukkaa sinua.
        Tarvitseeko sinun Ymmärtääkään asioita,
        jotka eivät sinulle Honey Kuulu :D

Hyvää Ekaa AdventtiSunnuntaita
        terveisin Ellen 40

• Duracellman
        EIIen kirjoitti:

En keskustele vippiydestäni kanssasi.
        Pyydän Anteeksi, jos se loukkaa sinua.
        Tarvitseeko sinun Ymmärtääkään asioita,
        jotka eivät sinulle Honey Kuulu :D

Hyvää Ekaa AdventtiSunnuntaita
        terveisin Ellen 40

Hyvä Ellen

Mikäettei, jokaiselle sitä mitä sovitaan.....fair Play ----

• EIIen
        Duracellman kirjoitti:

Hyvä Ellen

Mikäettei, jokaiselle sitä mitä sovitaan.....fair Play ----

*hymy*

PUssKiss :D
        Halaus :D

• Rymy

Eiköhän koko vippeys kuulu huuhaa-luokkaan. Jos ei muulla pääse pätemään niin sitten ehkä voisi harkita. Jos siis minulle maksetaan. Oman elämäni vippi olen kyllä ihan ilmaiseksi.

• EIIen

olen myös kyseenalaistanut systeemin arvojärjestelmän, ketä vippiys palvelee...

Minkä arwoinen vip-oikeus on "aikuisten oikeesti"?

Onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä ?

*cuccuu*

E¶¶eN

• tyhjän nauraja

mutta tyhmät höpöttäjät voisi poistaa jo eka tervehdyksen perusteella. myöskin luku- ja kirjoitustaito olisi hyvä opetella, ettei tekisi alkeellisia virheitä esim. isojen ja pienien kirjaimien kanssa.
      paljonko elleni ite maksaisit (jos ois sättimaksu) että saat meidän ns. riemuna täällä olla??

• EIIen

luotan systeemiin,,, kun olen sättiHuoneessa oppinut tämän Sefu - järjestelmän turvallisuuden..

Eikö lainkuuliaisuus ole kaiken a ja o ?

;D

ps. ketkä on ME ?
        Saanko olla utelias ?
        Puhutko monen Suulla ?

* heräs kysymys taas ? *
        * vai vaivaako jakautunut nauruTila * = BelleOLO :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe