Mazda-kauppias haukkui Focusta - kuinkas kävikään

likaista peliä...

11 vuotta sitten olin ostamassa uutta autoa ja koeajoin Mazda 6:n ja Focuksen sekä paljon muitakin autoja. Focus jäi mieleen hyvän ajettavuuden ja suorituskyvyn (2.0) ansiosta.

Mazda-kauppias soitteli ja hermostui, kun kerroin ihastuneeni Focukseen. Hän kertoi kuinka heidän firman (?) pihalla oli iso jono Focuksia menossa maalaukseen ruosteen takia. Ihmettelin, että en ollut yhtään Focusta siellä nähnyt. Mazda-kauppias haukkui Focuksen ruosteherkäksi kärryksi.

Focus lähti tilaukseen ja nyt 11 vuoden jälkeen voin sanoa, että Mazda 6 ruostuu vieläkin nopeammin ja rumemmin. :)

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HF.

Vastava kokemus... Volkkari myyjä haukkui focusta minulle. No kysäisin että vieläkö näihin pitää lisätä öljyä 1000km välein niin myyjä meni vaikeaksi :)

Lienee selvää millä autolla ajelen eikä öljyä vaihtovälillä tarvitse lisätä.
      Kovaa on kilpailu merkkien sekä liikkeiden kesken.

• Premiumisti

On ollut TDI ja TSI Volkkaria, eikä koskaan olla lisätty 1000 km välein öljyä. Nyt alla TDI vm-15 ajettu 75 tkm, eli 15000 edellisestä huollosta ja mittatikusta katsottuna öljyä mittatikun keskitason yläpuolella. Todennäköisesti ei ennen 90000 km huoltoa tulla lisäämään kertaakaan. Joissain Volkkareissa olen lisännyt 0,5 ltr 30000 km huollon välillä, eli se näistä naapurin kaverin tutun mututiedoista.

• selvä ero

Kummasti noita ykköskoppasia Focuksia on liikenteessä. Mazda 6:sta ei voi sanoa samaa.

• fordiinhiljanvaihtanut

porukoilla on 99 vuoden fokkeri jossa o sitä ruostetta siellä missä ton ikäisessä autossa onkin mutta hyvin vähän ja todella hyvä ajaa vieläkin ja moottori pelaa hyvin vaikka kilometrejä onkin kertynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe