Miten luottamusta voi rakentaa ja pitää yllä jos toinen ei puhu tuneistaan eikä paljon muustakaan?
Minä en tiedä, kertokaa...
Luottamus
6
267
Vastaukset
- sliippaa läheltä
olen epävarma itsestäni en yleensäkkään puhu itsestäni mutta "syvällisten puhuminen" vasta vaikeaa onkin. ikävä kyllä jää toisen kontoille kysyä, väärin - tiedän. rohkeus puuttuu itseltä.
- Onneton tunari
itsekään en tiedä. olen juuri kuvailemasi kaltainen ja sen takia ehkä menettänyt elämäni naisen. tiedän nyt ainakin sen ettei pidä jättää kertomatta tunteistaan eikä varsinkaan jättää niitä näyttämättä. kertokaa ihmiset tunteistanne vaikka se pelottaisikin. älkää olko yhtä tyhmiä kuin minä olin.
- hyväksy se
Ei mitenkään, jos toinen ei vain halua.
- AinaVääräNainen
Mä olen kai joku luonnonoikku, koska mä luotan mun mieheen vaikka hän ei tunteistaan puhu. Hän kun on niitä miehiä, että ne tunteet näytetään eikä tarvi sanoa. Hän ei puhu tunteistaan, koska hän näyttää sen. No, kaikesta muusta se puhuu jos kysyy, mutta perus juro suomalainen :D
- Pinolla
Teoistaan ihminen tunnetaan. Minulla on tuollainen "Hän kun on niitä miehiä, että ne tunteet näytetään eikä tarvi sanoa." Pienet teot, hellät katseet, hentokuiskaus ja kosketus... siinä se luottamus punnitaan !
- kärsivällisyys-a-o
Jos on luottamuksen arvoinen, voi puhua luottamuksellisista asioista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106