Hullu tyyppi
Räjähteen ääntä
Jotain paukkuja
24
161
Vastaukset
- ainakin on
Niin kuulemma kantavan jonkun nähty
- jossain hieman
Ilmeisesti ammuskellut
- paukkunut
On
- nähtykin
Välähdys
- tätä ainakin
On etsitty
- on pyöritty
Koko päivän
- Juntti
on pyöritty kirjoitti:
Koko päivän
Hyvä näinkin
- Oliko papatti
matto?
- pieree kissatkin
Voi olla
- pimeällä hiippareita
Tuuli heittää nurmikoille telineet
- sitäkin
Vaikka
- saattaakin
Tapahtua
- jos näette jollain
Soittakaa heti 112
- ei sitä tunneta
Mies vain nähty
- korjattiin talteen
Onneksi asunnostaan löytyi ne laittomat räjähteet
- asia tutkinnassa
Mies tavoitettu Siwalta ja otettiin kiinni lopulta
- ei enää
Onneksi
- kuulunut
Sitä
- uhkaili
kuulunut kirjoitti:
Sitä
Pommimies
- räjähtikin
uhkaili kirjoitti:
Pommimies
Ääni
- kiinni1
Jäi
- on.
Ok.
- niin.
Joo
- juttu.
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738