Voit ansaita :
- keräämällä marjoja
- keräämällä pulloja
- kolaamalla lunta
- puu töillä ja muilla keinoilla.
Itsekin ansaitsee keräämällä mustikoita vanhoille ihmisille.
Ehdottakaa miten ansaitsisin keväällä tai kesällä kun olen 11.v
Please!
ansaitseminen
4
97
Vastaukset
- KTK KTM
Ansaitset lapsuuden, eikä sitä töillä pilata.
- M.T
Lapsuus pilataan k18 peleillä ja huonoilla arvosanoilla, ei töillä tai ansaitseminenla
- pikkupiika
Olet kyllä aika nuori, mutta itsekin sinun ikäisenä olin lapsenvahtina (nykyisin ihmettelen, että ihmiset uskalsivat jättää pikkulapsia lapsen hoitoon!), hoidin naapureiden lemmikkieläimiä, kävin laulamassa, lukemassa ja tekemässä pikkuhommia vanhustentalon asukkaille, olin piikana sukulaisten maatilalla, jaoin mainoksia yhdessä isoveljen kanssa jne. 13- vuotiaana pääsin kesäksi mansikkapellolle, olin ahkera ja aloin oikeasti tienata, oi sitä onnea!
Nykyisin kannattaisi ehkä perustaa joku mielenkiintoinen nettiblogi ja yrittää saada sille lukijoita & mainostajia. Netissä on myös kaikenlaisia kyselyitä ja kuluttajapaneeleita, joihin vastaamisesta saa jonkun sentin. - SamaOngelma
Itellä sama ongelma ja oon saman ikäinenkin. Tarttis tosiaan neuvoja rahan hankkimiseen. Ja jos ootte tulossa vaan haukkuun ja laitteleen tyhmii kommentteja niin unohtakaa koko juttu. Jokaisella on kyllä oikeus omaan mielipiteeeseen, muttei tarvii tulla myöskään toisten mielipiteitä haukkuun. Tyhmää miten aikuset ihmiset ei osaa aina kunnioittaa lapsia ja nuoria. Mutta siis miten 11vuotiaan onnistuu hankkia rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738