Onko teillä jalat vielä kunnossa? Minulla on, mutta puolisolla on mennyt tunto varpaista ja jalkapohjista. Onko jalkahoitajalla käynnistä hyötyä? Meillä 2 tyypin diabetes.
Miten jalat?
2
104
Vastaukset
- Kannattaa käydä
Jalkahoitaja eikä kukaan muukaan mahda enää mitään jos on tullut jo hermostoon häiriöitä (tunnottomuutta). Jalkahoitajan antama hoito auttaa lähinnä haavaumien torjuntaan ja jalkapohjien ihon kunnon hoitoon. Tunnottomaan jalkaan tulee helposti hiertymiä ja jopa avohaavoja niin ettei huomaakaan.
- risto-reipas äijä
Isoveli kuoli diabeetkseen ,ei hoitanut kunnolla itseään.Jalat oli tosipahat amputoimisen jälkeen oli pahat komlikaatiot.Oon kiitollinen kun voi viellä mennä köpötellä ulkona .Oon vanhan akan aviopuoliso ,tosi tarkasti jalkojen kuntoa ovat seuranneet terveyskeskuksessa .Toive elää sen aikaa kun pääsee isoisäksi ,oon iloinen muutenkin lapsistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471