Johtunee siitä, kun koneessa on matalampi ilmanpaine, kuin vatsassa ja vaatii siten paineentasauksen.
Paras ennaltaehkäisevä lääke pierutautiin on nauttia kuusi tuntia ennen lentoa iso annos hernekeittoa ja tuhti määrä tuoretta ruisleipää.
Pieretys lentokoneessa
5
309
Vastaukset
- Näin on
Minulla tulee usein kakka housuun koneessa...
- xczxczcxz
Hiljaiset, hajuttomat tuhnupierut vielä selvittää ilman, että kiinittäisi kiusallista huomiota, mutta varsinkin nahkapenkkiä vasten pärähtävät yllätyspierut ovat pahimpia. Ja erityisesti jos haisevat pahasti.
- pierueetu
Näin on
21.1.2015 18:34
Johtunee siitä, kun koneessa on matalampi ilmanpaine, kuin vatsassa ja vaatii siten paineentasauksen.
Paras ennaltaehkäisevä lääke pierutautiin on nauttia kuusi tuntia ennen lentoa iso annos hernekeittoa ja tuhti määrä tuoretta ruisleipää.
Varsin hyvä ja koeteltu neuvo tuo yllä oleva. Voisin hiukan täydentää tuota neuvoa ja todeta että vielä parempi jos kyseinen tuore ruisleipä olisi hieman raakaa. Tietenkin tuhti annos hernekeittoa joka sekin voisi ihan pikkusen olla raakaa johon lisätään reilu määrä sipulia. Suositus voisi olla vähintään 2 sipulia jotka paloitellaan kuutioiksi kyseeseen hernekeittoon. Ja ei kun vaan nauttimaan.
Tuo 6 tuntia on jokseenkin sopiva aika ei haittaa jos jo 5 tunnin kuluttua nousee lentokoneeseen.
Sentään kirjallista takuuta ei voine antaa mutta eiköhän nuo mainitut ruuat tehne tehtävänsä
ja jos on pitkä lento niin hauskaa ainakin pitäisi olla - Njamnjam
Rupesi tekemään mieli pannukakkua.
- Vanhalentoemäntä
Ylittääkä ränkättävä pieru koneen melurajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738