Hei!
Onko sinulla/teillä tarvetta esim. puoleksi vuodeksi-vuodeksi lastenhoitajalle/au pairille? Olen matkustellut paljon, ollut paljon lasten kanssa (koulutus lähihoitaja,sairaanhoitaja&terveydenhoitaja), ja ikää pian 23 vuotta. Olen reipas, luotettava, oma-aloitteinen, savuton ja kokemuksia etsivä suomalainen tyttö. Ensiaputaidot, suomen- englannin- ja ruotsin kielitaidon omaava, myös B-ajokortti löytyy.
Etenkin USA kiinnostaa, mutta muutkin kohteet huomioidaan ehdottomasti! Aloittaa voin heti kesästä alkaen.
Ottakaa yhteyttä, vinkatkaa tutuille! :)
lastenhoitajausa@gmail.com
Terveydenhoitaja etsii perhettä kesästä alkaen
hoitajaksi
2
120
Vastaukset
- EntinenAuPair
Jos olet valmis lahtemaan vuodeksi USA;an, laita hakemus Cultural care au pairille:) Myos paljon Suomalaisia/puoli-Suomalaisia perheita etsimassa au pairia. Jos alle 2-vuotiaista yli 200h kokemusta, niin viela parempi:)
- prettynen
Kuka idiootti maksaa järjestölle monta sataa käytännössä ihan turhaan? Itse ainakin neuvottelen kaikki työsopimukseen liittyvät asiat ja kaiken muunkin tarvittavan, ja miten ne sua muka auttaa jos olet ongelmatilanteessa jossain hevonperseessä?
Kannattaa vaan ihan itse opetella hoitamaan asiansa. :) säästää matkakassasta kivasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096