Toisen vanhempani sisarukset ovat julkinarsisteja ja oma vanhempani on taas piilonarsisti. Eron kyllä huomaa, sisarukset ovat ulospäin räiskyviä ja alistavat perheessään näkyvästi muita. He raivoavat eivätkä välitä jos joku vähän kuulee. Oma vanhempani on taas näkyvästi oikein ERIKOISEN ystävällinen ihminen joka hymyilee ja hymyilee ja hymyilee. Hän ei räisky eikä kärvennä vaan sanoo lasta halventavasti ja mitätöiden aivan kuin puhuisi säästä. Hän valittaa ja valittaa ja muut joutuvat olemaan hänelle piilo-palveluskoiria mutta julkisesti hän hoitaa kaiken itse ja hymyillen.....pitää kuin salaista keskitysleiriä kotonaan ympäristölle huomaamattomasti.
Piilo ja julkinarsisti
3
271
Vastaukset
- piiloon
Piilo narsisti on viisampi ja olevampi.Osaa peittää todellisuuden!
- welling
En tiedä viisaudesta, ehkä narsistia ei voi pitää viisaana lainkaan. Ehkä ei lainkaan peittele tietoisesti vaan häpeää sisimmässään ja siksi toimii noin. Hän on kuin jänis joka työntää päänsä pensaaseen ja luulee ettei häntä huomata. Kaikki varmasti huomaa narsistin piilottelun mutta kukaan ei kohteliaana sano mitään. Moni ummistaa silmänsä vaikka näkee kaiken omin silmin.
- Anonyymi
Pitää niin paikkansa.Ulospäin hellanlettas miten ihana ja kaikki kehuu miestäsi mutta perheelleen täysin päinvastainen.Kotona leijuu musta pilvi ja ahdistus.Jokainen vain odottaa päivää että pääsee pois sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717