varmaan japanifanit tai cosplay harrastajat tiedätte kigurumi asut? Eläin tai joku piirretty hahmo aiheinen haalari. Esimerkiksi totoro,pikachu,stich,nallepuh . On vaikka mitä! Olen nyt toennut että ei saa suomesta näitä. Nii mikä olis helpoin ja halvin tapa/kauppa saada tällänen hellyyttävä asu :3 (etsin pikachu kigurumia). Lightinthebox oli ensimmäinen mistä löysin mutta postikulut 20€ ja luottokortilla ois pitäny maksaa. Miniinthebox ois yks kans mutta sieltä saatii venailla 3 kuukautta kännykän kuoria niin en ehkö sieltä tilaa. Kigurumishop ja storet mitä ne ny on nii on liian kalliita. Löysin sitten amazon nimisestä kaupasta 20€ ja toisen kaupan : pajamabuy 20e sielläkin. Onko kukaan tilannut näistä kaupoista suomeen vai pystyykö edes suomeen? Ja oliko postikulut miten ja millä maksetaan? Vai tiedättekö vielä lisää kauppoja mistä löytäis?
Arigato
CosplayKIGURUMI
Japanfan
7
<50
Vastaukset
- jshsh
vitun säälittävä hyi vittu sa oot sairas
- äläedesviitsi
Säälittävämpää on aukoa päätään....
- turpakiijapanihomo
ole sinä homo hiljaa
- äläedesviitsi
Mistä päättelet, että olen homo?
- turpakiinnisaasta
no kumminkin olet säälittävä saasta
- äläedesviitsi
Päättelet siitä, että sinulla on kutina, että saatan olla, ja kumminkin olisin? Logiikkasi on suorastaan päätä huimaavaa!
- 2Rad2BeSad
Ebaysta oon tilannu semmosen pikachu-haalarin, niit oli vaan yhtä kokoo niin tuli postissa vähän iso, mutta eipä tuo haittaa käytän sitä aina kotona oleillessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015