Aasiassa olen ihastunut siihen että siellä on sukupuolierot. Siellä mies on mies ja nainen on nainen. Missä meillä meni vikaan skandinaviassa?
Naisellisuus
4
157
Vastaukset
- Syy tassa
Verotus on pääsyyllinen.
Miehet maksavat Suomen verot. Ne rahat siirretään naisille luomalla niille julkisen sektorin suojatyopaikkoja ja myos asumis- ja muut tuet menevat käytännossä kaikki naisille. Sitten naiset luulevat, että he ovat 'itsenäisiä ja vahvoja' ja alkavat kukkoilla.
Jos ihmiset saisivat pitää itse ansaitsemansa rahat niin miesten arvostus nousisi ja yleensäkin yhteiskunta tervehtyisi.- Mikko Ovimikko
Erinomainen näkökulma! Naiskiintiöt on suuri vitsi isoissa valtion firmoissa. Juttu on oikeassa maailmassa niin että naiset tekee mitä miehet käskee ja opettaa ja ovat tyytyväisiä siihen.
- tasa-arvo on vitsi
Suomi on nykyään täynnä lapatossuvihtoreita piipittämässä sen läskin muijansa takana varjossa.
- rik eak
mites tää nyt thaimaaseen liittyy,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180