Silmälasit löytyivät voipurkista jääkaapista.
Alanko vanheta?
6
519
Vastaukset
Minunkin silmälasini häviävät aivan itsestään. Ilmiötä sanotaan "kineettiseksi energiaksi".
Kun lähdin tänään ostoksille, jouduin käyttämään uimasilmälasejani, osoittautuivat käteväksi räntäsateessakin! Ensi kerralla otan kykloopin.
No, silmälasit löytyivät sitten siivouskomerosta.- Ajatellaanpa tarkemmin.
Eipä tässä niinkauan hätää,kun edes löytyvät 'kadonneet ' tavarat.
- mummukulta
meillä käy varkaita vähän väliä. Katoaa milloin mitäkin. Kummallista että varas aina palauttaa tavat takaisin ja ne löytyvät mitä kummallisimmista paikoista.
- Lotta*
Tuntuu kovin tutulta. Meiltä myös iäkkään mieheni kanssa häviää aina tavaroita ja sitten taas jostakin putkahtavat. Meillä nämä jutut kuitataan sanonnalla: "hoitajat ovat taas varastaneet". Olemme kotona, eikä mitään hoitajia luojankiitos vielä tarvita, mutta tämä lause on kuultu niin monta kertaa vanhainkodissa olevilta ystäviltä.
- Aija
koko aloittamani viestiketju. Pitäisikö huolestua oikein todella. Aloitin sen ihan hyvässä uskossa ja sopuisasti, mutta siellä uudestaan käydessäni huomasin kyllä mielipiteiden vaihdon kiihtyneen. Olin täysin ulalla ja ihmettelen vieläkin, miten kaikki oikein lähti rönsyilemään ja viestihaarat elämään omaa elämäänsä. Toivon, että se ylläpidon toimesta poistettiin. Muuten ilmeisesti olen kuvitellut koko jutun. Mutta miksi koko ketju olisi poistettu. Eikö sieltä olisi voitu eliminoida vain ne asiattomat viestit.
- Naapuri
tuollaista, ei huolta huomisesta niin kauan, kun ei hukkaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266