Olen lähdössä Teneriffalle ja mietin että moneltako kannattaa olla lentokentällä jos lento lähtee klo 8:10?
Monelta kannattaa olla lentokentällä
7
199
Vastaukset
- oot ääliö.
vartin yli kahdeksan on ihan hyvä siellä olla, myöhässä se on kuitenkin..
- Minä oisin
06.00
- mee vaikka 0200
riippuu mitä meinaat tehdä kentällä, juoda pään täyteen kuten kanarialle mennessä on tapana vai istutko esim. paskalla tuntikaupalla.
- ajoissa kentälle
Itse menen aamu 8 lennoille kentälle 5:30 viimeistään. Pari kertaa on ollut turvatarkastukseen aivan järjettömät jonot ja juosta on saanut vaikka olikin ajoissa paikalla. Ajoissa kentälle, kyllä se luppoaika sielläkin kuluu. Mielummin ajoissa kuin koko loma pilalla 5min takia.
- 5.30 on ok!
Asiaa! Kyllä kentällä aika kuluu stressittömästi kun on turvatarkastus takana. Mieluummin istuskelen sitten siellä kuin seison jonossa.
- indfbe
Idiootti.
- Kilttityttökö
Minä olen lentokentällä aina noin 3 tuntia aikaisemmin, koska turvatarkastus tms. saattaa viedä yllättävän kauan enkä halua myöhästyä. Odottaessani lueskelen -samakai se on istunko kotona odottamassa "oikeaa" aikaa vaiko siellä odotusaulassa.
Miksi täällä on niin paljon ilkeitä ja loukkaavia vastauksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220