Huijaavat ihan kaikessa.
Onko mafian paikka?
Varokaa Kalev Spa kylpylää
10
766
Vastaukset
- repe7
Mafia lienee mennyttä aikaa virossa, mutta aika harva tulee ajatelleeksi, että suurin osa tallinnan liike-elämästä ja kaupan alasta on venäläisten hallinnassa.
- bauauahah
Vai mennyttä aikaa. Isältä pojalle ne opit siirtyy. Siitä voi olla montaa mieltä minkälaisessa hapessa villillä 90-luvulla kasvaneet virolaiset on. Kyllä se tilanne siellä 1998 oli kuin jostakin Thaimaasta. Viron BKT asukasta kohden ennen EU-jäsenyyttä oli 5000 euroa.
- ei valittamista
Olimme syksyllä kyseisessä kylpylässä ja reissu sujui ilman ongelmia. Ihan kelpo paikka ja sijainniltaan hyvä, jos tykkää vaikka illalla käydä viihteellä. Myös lasten kanssa varmasti kiva paikka. Itse en ehkä enää menisi, koska kylpylämatkoilla arvostan vähän rauhallisempaa paikkaa, vaikkapa Viimsi. Jos ihan kaupunkilomalle lähden, niin valitsen hotellin, vaikkapa suosikkini Nordic Hotel Forumin.
- Missä mättää
Käynyt kerran kuussa sen tennishallin avautumisesta lähtien ja tilannut kaikki hoidot etukäteen, Kaiken saan mnkä haluan. Kanta-asikkaana .
- Kyllästynyt_varkaisiin
Tallinnassa hotellien ja ravintoloiden henkilökunta kusettaa ihan omaan piikkiinsä.
- Siinä_syy
Ihmettelen näitä, joita aina omien sanojensa mukaan kusetetaan, joita petetään, joilta peritään liikaa hintaa jne.
Syyllinen noihin kaikkiin on hyvin helppo löytää. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään. - Taatuu
Ollaan parasta aikaa kalev spa:saa ja kaikki on mennyt hyvin!ei olla tultu petetyksi eikä huijatuksi,tullaan joskus uudelleen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875